35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
wie o wie vangt de eerste karper van 2011?!?! we kunnen er met z'n allen wel weddenschappen op af gaan sluiten wie op dit forum de eerste foto van een gevengen karper plaats dit jaar (vissen) ik ben het denk ik niet want voor mij word het waarschijnlijk wel maart dat ik kan vissen ivm uitbreiding van het gezin |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
mhhh, donderdag ga ik eens op een makkelijk water proberen. de kans is zeer groot dat ik er dan eentje vang, dus is het hopen dat niemand eerder gaat vissen ^^ |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
ligt daar geen ijs meer bij jouw dan?? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jorden schreef:mhhh, donderdag ga ik eens op een makkelijk water proberen. de kans is zeer groot dat ik er dan eentje vang, dus is het hopen dat niemand eerder gaat vissen ^^ ik ging juist dindsdag of woensdag gaan vissen xD nu ja, we zullen zien of ik een karper vang |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
haha gisteren de eerste karper gevangen op de pen is wel de kleinste karper ooit met de hengel gevangen (woog denk nog geen 300 gram ) zal straks foto posten
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wel met datum op de foto he louis anders kunnen wij niet chekken of je de eerste was haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
damned!!! :( lodewijk, hoe weet je zeker dat hij de datum niet vervalst? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
tsja uhhhh niet?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Hij kan de foto laten ontwikkelen wanneer de foto klaar is maak hij een foto van de achter zijde hier staat meestel datum & tijd op of goed vertrouwen Bewerkt door de gebruiker zondag 2 januari 2011 14:40:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
zoveel moeite om de eerste te zijn??? haha |
|
|
|
|
haha donder das snel...einde topic whaha!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha, maar we willen natuurlijk wel de foto zien!
|
|
|
|
|
dat zeker...bij vangsten januari haha damn wat zou ik graag karper vangen momenteel |
|
|
|
|
ken wel een plek waar ik ze kan vangen nu ze drijven helaas onder het ijs nu :( |
|
|
|
|
drijven??alweer vissterfte in zwolle?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
|
|
|
|
|
zag dr wat in de weezenlanden |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
hier ligt nog steeds alles dicht, en de school begint weer dus dat wordt weer minder vissen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:haha gisteren de eerste karper gevangen op de pen is wel de kleinste karper ooit met de hengel gevangen (woog denk nog geen 300 gram ) zal straks foto posten Had jij geen aquarium met kleine karpers haha mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
eerst en vooral heb ik de foto zeker niet vervalst en voor uit de aquarium te komen is hij al te groot louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.