45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
als het CF team genoeg tijd heeft: Een rigboek waar alle rigs instaan die al besproken geweest zijn op CF in bv. een handig PDF bestand ofzo. ben er een tijd aan bezig geweest maar het is een hoop rommel om constant alles zitten te kopiëren. meestal krijg je er dan dingen bij die je niet wilt, of dat het onoverzichtelijk is.
Mvg, Jorden |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha, als we tijd te veel hebben? Dat wordt lastig. Maar het is wel een leuk idee hoor, en daar is dan tijd voor vrij te maken! Ik zal eens even kijken of we er wat mee kunnen!
Gr. Erwin
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Erwin schreef:Hahaha, als we tijd te veel hebben? Dat wordt lastig. Maar het is wel een leuk idee hoor, en daar is dan tijd voor vrij te maken! Ik zal eens even kijken of we er wat mee kunnen!
Gr. Erwin Bedankt, zou wel handig zijn tijdens het vissen, kan je ondertussen nieuwe rigs uitproberen terwijl je zit te wachten op die run... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Goed idee hopelijk iets voor de toekomst vindt het wel een strak plan nu de uitvoering nog misschien wil iemand dit op zich nemen succes
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
misschien leuk in een kleine oplage ofzo! goed idee
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ja leuk idee, je hebt ook van die knopenboekjes dus waarom geen rigboekje, met gedetailleerde uitleg |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
|
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
inderdaad goed idee!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 10-2-2011(UTC) Berichten: 23
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.