Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-8-2014(UTC) Berichten: 5 Locatie: Hoboken
|
Hallo Ik ben Steve en ben al reeds 30 jaar gebeten door het vissers microbe. Heb er een paar jaar tussenuit geweest(kindjes&carriere) Nu terug op mijn gemak en ja zeker sinds 3 jaar terug vissen. Eerste jaar in een club(vaste stok) 1 wedstrijd meegedaan 1e plaats. Tweede jaar zomercriteria, 2e geworden, wintercriteria 4e. Dit jaar nog twee wedstrijden te gaan en los 1e. Maar nu wil ik na veel kijken en watertanden gaan karpervissen. Oeps dit is voor mij nieuw en niet simpel. Dus alle raad en tips zijn welkom want dit wil nog niet lukken.
Groetjes Steve
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Bekijkt berichten in topic: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Alvast welkom
zou jou graag tips en advies geven maar ben zelf nog maar 2 maand bezig. ben er zeker van dat er wel genoeg ervaren karper vissers bij zitten die je kunnen helpen.
Greats
|
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-9-2013(UTC) Berichten: 34 Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoi als je.vragen hebt stel ze gerust ik vis ondertussen al bijna 10 jaar op karper dus heb al wel enige ervaring maar karpervissen is een leer proces en kan vele jaren duren ik zelf leer ook nog elke keer bij maar ik kan je al wel het 1 en ander uitleggen als je vragen hebt |
karpers in 2014 12stuks |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-8-2014(UTC) Berichten: 5 Locatie: Hoboken
|
Oké alvast bedankt . Ga nog even alle topics lezen en dan komen de vragen. Kwestie van geen vragen te stellen die al beantwoord zijn. Toch bedankt voor de reactie.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF landgenoot! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom hier op CarpFeeling Steve
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Hallo steve welkom op cf. karpervissen is niet moeilijk dat kan iedereen, karpervangen is een ander verhaal. obsevatie, van het water en de bewegingen en manieren van de karper en aaskeuze zijn belangrijke punten bij het vissen. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom op CF Steve en dat we veel van je mogen lezen en zien |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.