logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
roelvanhaandel  
#1 Gepost : zondag 20 juli 2014 10:44:03(UTC)
roelvanhaandel

Nieuwe uitzetting

Nederland

Bedankjes: 1 keer
Mijn oog is gevallen op de "Skarp s60" of de "Viper MK3". Nu kom ik er zelf alleen niet echt uit dus zou ik graag jullie mening willen horen over deze voerboten.
Welke keuze zou jij maken en waarom?

Via de zoekfunctie kwam niks naar boven dus ik ben benieuwd.

Alvast bedankt!
Sponsor
DavidT  
#2 Gepost : zondag 20 juli 2014 12:23:28(UTC)
DavidT

40 ponder

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Yaris is failliet. Zou dus geen Skarp kopen.
Say hello to my little friend
thanks DavidT is 1x bedankt voor deze nuttige post.
roelvanhaandel op 20-7-2014(UTC)
Smif  
#3 Gepost : vrijdag 25 juli 2014 07:21:15(UTC)
Smif

15 ponder

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
heb de viper mk3 zelf ook gehad.
viper mk3 is zonde van je geld.
vreet accu`s vanwege de jet motoren, je heb 2 handen nodig om hem te besturen en is niet snel.
heb veel problemen met vanalles gehad en altijd lang moeten wachten omdat alles uit engeland moet komen als hier niks op voorraad is wat nooit is.
voor dat geld heb je leukere bootjes.

kortom leuk om te zien, maar niet zo functioneel
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin
dehengelaar  
#4 Gepost : vrijdag 25 juli 2014 12:14:48(UTC)
dehengelaar

Nieuwe uitzetting

Nederland

Ik heb zelf de nanotec gt2 met rf15.
Moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
Veel opties wendbaar en snel.Blijb

http://www.fishfun.nl/in...l-camo-fishfinder-detail
HarryO  
#5 Gepost : vrijdag 25 juli 2014 17:18:41(UTC)
HarryO

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Je vroeg advies over twee bootjes de skarp en de viper.
Ik zou voor de viper gaan.
Heb zelf de viper ikon 2 en ben er best tevreden over.
Tuurlijk er zijn betere en vooral duurdere boten te koop.
maar de viper is goed wendbaar, in tegenstelling van wat eerder beweerd is, wendbaarder dan ter plaatse tollen om je as kan toch niet?. Ook heb je, door de jet motoren geen last dat je snoer in de schroef komt. Ben het wel met Smif eens dat hij veel stroom gebruikt. maar verder is het bootje heel betrouwbaar. Er zit een accumeter ingebouwd maar daar kijk ik nooit naar. Ervaring leert wanneer je de accu moet vervangen.
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
whitey  
#6 Gepost : zaterdag 26 juli 2014 12:12:16(UTC)
whitey

45 ponder

Man
België

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Roel: Als ik lees dat je twijfelt tussen de skarp S60 en de Viper MK3, dan ga ik ervan uit dat uw budget ongeveer 500 euro is enkel voor de boot?
Dus als iemand u tipt over de Nanotec GT2 (heb ik trouwens ook), dan denk ik niet dat jij daarmee bent geholpen, want deze boot kost al 899 euro.....zonder opties.

http://www.baitboats-rot...shfinders-gps/voerboten/ < deze persoon verkoopt ook de skarp S60 en zal er dan ook wel aan werken, ik heb met hem persoonlijk gebeld en deze persoon (Sven) is heel heel hulpvaardig.

http://www.rcvoerboten.nl/c-2357637/voerboten/ < bij deze persoon heb ik mijn dieptemeter gekocht, hij (Ruud) verkoopt ook (zelf aangepaste) voerboten., reageert ook heel snel op emails!

Ik had eerst de Skarp S60, die heb ik enkel en alleen verkocht omdat ik onverwacht budget had voor een duurdere boot, die nu afgebouwd is met Graupner en Spektrum onderdelen (Nanotec GT2), die doet niet meer/minder dan mijn Skarp S60, maar goesting is kopen, dus....

Niet iedere goedkopere boot is afgebouwd met "chinese brol onderdelen".......zoals velen hier op dit forum erover zeggen/denken, trouwens......zonder deze spleetooglanden, hadden we niet eens computers/onderdelen, laptops, tablets, gsm's enz...... en zoveel veel meer.

Kijk gewoon es op bovenstaande adressen en informeer u verder bij de betreffende verkopers.

suc6 in uw zoektocht en eventuele aankoop.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
l-o-r-e-n-z-o  
#7 Gepost : zaterdag 26 juli 2014 12:58:00(UTC)
l-o-r-e-n-z-o

30 ponder

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
En als je een skarp zoekt denk niet dat je hem veel goedkoper zal vinden dan hier.
http://www.fishing.be/we...n=DESC&promotie=true
MVG Lorenzo
HarryO  
#8 Gepost : zondag 27 juli 2014 08:28:44(UTC)
HarryO

40 ponder

Man
Nederland

Eerst geschreven door: whitey Ga naar gequote bericht
Roel: Als ik lees dat je twijfelt tussen de skarp S60 en de Viper MK3, dan ga ik ervan uit dat uw budget ongeveer 500 euro is enkel voor de boot?
Dus als iemand u tipt over de Nanotec GT2 (heb ik trouwens ook), dan denk ik niet dat jij daarmee bent geholpen, want deze boot kost al 899 euro.....zonder opties.

http://www.baitboats-rot...shfinders-gps/voerboten/ < deze persoon verkoopt ook de skarp S60 en zal er dan ook wel aan werken, ik heb met hem persoonlijk gebeld en deze persoon (Sven) is heel heel hulpvaardig.

http://www.rcvoerboten.nl/c-2357637/voerboten/ < bij deze persoon heb ik mijn dieptemeter gekocht, hij (Ruud) verkoopt ook (zelf aangepaste) voerboten., reageert ook heel snel op emails!

Ik had eerst de Skarp S60, die heb ik enkel en alleen verkocht omdat ik onverwacht budget had voor een duurdere boot, die nu afgebouwd is met Graupner en Spektrum onderdelen (Nanotec GT2), die doet niet meer/minder dan mijn Skarp S60, maar goesting is kopen, dus....

Niet iedere goedkopere boot is afgebouwd met "chinese brol onderdelen".......zoals velen hier op dit forum erover zeggen/denken, trouwens......zonder deze spleetooglanden, hadden we niet eens computers/onderdelen, laptops, tablets, gsm's enz...... en zoveel veel meer.

Kijk gewoon es op bovenstaande adressen en informeer u verder bij de betreffende verkopers.

suc6 in uw zoektocht en eventuele aankoop.

Eindelijk eens iemand die niet denkt dat je alleen karper vangt met een dure/goede uitrusting.
Als je het betalen kunt moet je het doen, geen punt, maar de uitrusting zegt niets over de visser alleen over zijn bestedingsvermogen. Tuurlijk daar mag je best trots op zijn (ben ik ook). Maar als iemand een vraag stelt over goedkoper materiaal, wijs dan niet meteen, hoe goed bedoeld, naar de duurdere versies. Alhoewel er hier wel over een groot verschil in prijsklasse gevraagd word. De skarp 60 komt inderdaad uit rond de 500,00 euro daar tegenover staat de Viper MK3 met 800,00 euro. Voor 100,00 euro meer heb je de Nanotec. Als je dan gaat vergelijken en je houd het budget in het oog, komt de skarp 60, in tegenstelling van wat ik aanbevolen heb eerder in aanmerking. skarp 60 met fishfinder komt ook rond de 800,00 euro uit.
Maar dat was niet de vraag. alleen welk bootje. Alleen daarom zou ik dan gaan voor de viper.

ps.
Ik wil met deze opmerking geensinds "de hengelaar" persoonlijk aanspreken maar in het algemeen zie ik deze trend steeds voorbij komen. Als je een bepaald budget te besteden hebt kijk je naar dingen die daarin passen. Mijzelf kennende zal ik altijd voor het hoogst haalbare gaan. Als ik geen bootje van meer dan 500 euro kan kopen, moet ik dan maar wachten tot ik het budget voor een duurdere boot bij elkaar heb of toch die boot kopen die wel betaalbaar is, en daar mijn plezier mee hebben.
En vervolgens sparen voor andere wensen.

Bewerkt door de gebruiker zondag 27 juli 2014 12:41:10(UTC)  | Reden: aanvulling

HarryO  
#9 Gepost : zondag 27 juli 2014 08:49:28(UTC)
HarryO

40 ponder

Man
Nederland

Eerst geschreven door: Smif Ga naar gequote bericht
heb de viper mk3 zelf ook gehad.
viper mk3 is zonde van je geld.
vreet accu`s vanwege de jet motoren, je heb 2 handen nodig om hem te besturen en is niet snel.
heb veel problemen met vanalles gehad en altijd lang moeten wachten omdat alles uit engeland moet komen als hier niks op voorraad is wat nooit is.
voor dat geld heb je leukere bootjes.

kortom leuk om te zien, maar niet zo functioneel

Smif

Jammer dat je slechte ervaring hebt gehad met je viper.
Ik heb de mijne, viper icon 2, tweede hands gekocht.
Was eigenlijk een miskoop want het bereik was maar 100mtr.
Na overleg met Peter jan (voerbootje.nl) het bootje opgestuurd ter reparatie.
Kortom er was e.e.a. mis. De controlbox is vernieuwd, de antennevoet, incl. antenne is vernieuwd. (dus het bootje moest open gemaakt en weer geseald.Toch was alles binnen 20 dagen afgerond, hierbij in het oog houdend dat ik tussendoor nog een aansluitstekkertje voor de accu moest opsturen omdat de vorige eigenaar die er af had gehaald.
gebruik hem nu alweer een jaar en geen problemen meer mee.
En de snelheid, ik hoef geen speedboot, maar toch is mijn bootje veelal sneller dan andere bootjes.
Fraeye  
#10 Gepost : dinsdag 29 juli 2014 07:50:34(UTC)
Fraeye

Nieuwe uitzetting

Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Ga naar gequote bericht
En als je een skarp zoekt denk niet dat je hem veel goedkoper zal vinden dan hier.
http://www.fishing.be/we...n=DESC&promotie=true
MVG Lorenzo

ik zie dit bootje nergens staan op jou link die je geeft ?

groetjes
whitey  
#11 Gepost : dinsdag 29 juli 2014 10:07:59(UTC)
whitey

45 ponder

Man
België

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
is hier op deze link te vinden, iets naar onder scrollen: http://fishing.be/webshop.php?q=SKARP

zie wel dat je de nieuwste versie koopt, en u geen oude laat aansmeren, nieuwe versie is met korte antenne, en batterijklepjes zijn bevestigd met magneten in plaats van n-bus vijzen.

(ik denk op de afbeelding is de oude skarp versie)

Ps. Stond ook op de link van Lorenzo hoor, je hoefde enkel ook wat down te scrollen.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 juli 2014 20:34:42(UTC)  | Reden: !!aanvulling!!

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
dreamcatcher  
#12 Gepost : woensdag 30 juli 2014 13:23:46(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Heb zelf een aantal maanden geleden een 2e hands Viper Legacy (mk3)met fishfinder op de kop getikt en ben hier best te spreken over. einige minpuntje vind ikhet gewicht van de boot en de besturing is wat onhandig,maar dat laat ik aanpassenLike
Mijn mening.....ga voor viperMee eens

Gr

Danny
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.