5 ponder Lid sinds: 16-7-2014(UTC) Berichten: 16
|
Hello!
Ik ben van plan om van een gewone op afstandsbediende boot een voederbootje te maken. Nu, de laatste tijd vis ik veel op de Dender. Ik heb een gewoon vlaams visverlof waarmee ik 2 hengels mag bezitten en enkel overdag mag vissen. (deze van rond de 13euro)
Men vraag is nu, mag je met een voederbootje op de dender varen? Ik weet dat het op sommige plassen verboden is maar op openbare wateren weet ik het niet.
Mss iemand ervaring ermee?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Als er niemand in de buurt is, dan doe je dat toch gewoon, wie gaat daarover l*llen? Ik weet eigenlijk niet waarom ze een accuboot verbieden.......voor het milieu??, dan ben je es milieubewust en dan mag het nog niet op sommige waters. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
geen probleem om daar een voerboot te gebruiken, je mag dit op bijna elk openbaar water tenzij er een aangepast reglement van kracht is. Dender kan je hem gewoon in de kant laten zakken btw, geen boot nodig
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-4-2012(UTC) Berichten: 81
Bedankjes: 4 keer
|
dender mag dit zeker en vast ;-) zelf met de gewone boot
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.