15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Hallo beste mensen. Binnenkort ga ik voor 2 weekjes naar de zee. Nu zou ik daar natuurlijk ook eens een hengeltje willen uitgooien. Weet iemand waar ik kan gaan vissen(op karper natuurlijk )? Ik heb ook een viskaart van de Noordwatering gekregen. Is daar ergens een veelbelovend kanaaltje of polderstroompje bij? mvg Gies |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Ja vorig jaar heb ik eens op de blosovijver in niewpoort gevist maar ik zat er meteen vast in het wier. En als ik het me nog goed herinner, is de Plassendaelevaart niet 1 v.d. kanaaltjes die uitmond in de ganzenpoot? |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
de ijzer is ook leuk. Kan je wel instant een visje vangen
|
Flo is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Flo de ijzer is ook leuk. Kan je wel instant een visje vangen Bedankt Flo, dan heb ik wel wat te doen voor als het geen mooi weer is om op het strand te zitten haha . |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Het kanaal dat van Bloso in Nieuwpoort naar Diksmuide en verder loopt is de ijzer! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Ik weet nog van vorig jaar dat ik ook eens ben willen gaan vissen op het kanaal Nieuwpoort-Plassendaele maar door pech er niet hebben kunnen vissen. Dus ben ik er eens langs gewandeld en ze vingen daar serieus mooie karpers met de vaste stok. Dus denk ik dat dat met de karperhengel ook wel zal gaan, maar zou je er ook kunnen pennen? Of is het te diep om je pen tegoei af te stellen op de diepte en dan nog tegoei kunnen uitwerpen? |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
je kan er zeker pennen gewoon proberen zou ik zeggen
|
|
|
|
|
Gies: hou er wel rekening mee in de Ijzer, dat er na hevige regenval (zoals nu), heel veel stroming is!, dat pennen wel heel moeilijk zal zijn. Bewerkt door de gebruiker zondag 20 juli 2014 16:58:36(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
|
|
|
|
Bedankt Whitney! Ik neem zowieso m'n penhengel mee(want ik pen met een lichte spinhengel, en dan kan ik ook wat roofvissen enzo) en als er nog plaats is dan neem ik ook m'n karperhengel en piepers(en allee toebehoren: onthaakmat, rodpod, boilies). mvg Gies Bewerkt door de gebruiker maandag 21 juli 2014 09:47:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
|
ik zou zeggen : zoek je een interessant "hoofdstekje" waar je statisch kan vissen en voer wat kleine penstekjes aan die je kan afschuimen. veel succes!
|
|
|
|
|
Oke bedankt, ik zal wel laten horen van wat het geworden is! |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.