Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-7-2014(UTC) Berichten: 1 Locatie: zwalm
|
hallo! ik ben eens aan het kijken achter een nieuwe set beetmelders en ben toen bij deze beetmelders terecht gekomen. http://www.hengelsportwi...beetmelderset-p-430.htmlheeft iemand deze? zo ja wat vind je van deze beetmelders? of iemand met zijn eigen mening over deze beetmelders? Alvast bedankt!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Altijd moeilijk om iemand advies te geven over een aankoop. Er zullen velen zijn die dit setje afkeuren omdat het een mindere kwaliteit is. Maar je zult zelf moeten kijken wat je budget is. Ze zullen doen waar ze voor gemaakt zijn. nl. piepen als er een aanbeet is. 150 mtr bereik is leuk maar zal op den duur minder worden. Ook dat is geen probleem want normaal loop je nooit zover weg van je hengels. (Mocht je dat wel doen en je krijgt een aanbeet, zul je al snel te laat ter plaatse zijn om je slag te slaan.) Alleen de levensduur zal een stuk korter zijn dan van de duurdere merken.
Mijn advies: kijk wat je kunt besteden en beslis dan wat je kopen kan.
|
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
Over alle merken zijn wel slechte dingen te vinden. Gewoon kopen waar je zelf vertrouwen in hebt. Ik heb de piepers van Markerworld, de BM 3 en deze bevallen tot nu toe prima, en dat voor een erg mooie prijs. Als ze kapot zijn gooi ik ze weg en koop nieuwe. Dat doe je met een setje delkims niet zo snel. Je betaalt ook enorm veel voor de naam moet je maar denken. Nogmaals , gewoon kopen waar jij vertrouwen in hebt. Ze hoeven alleen maar te piepen..... |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.