10 ponder Lid sinds: 1-12-2010(UTC) Berichten: 78
|
Hi,
heeft er iemand ervaring met de rubberbootjes van plastimo? ik ben van plan om 1 aan te schaffen. Maar graag had ik wat meer informatie gehad omtrent de kwaliteit
mvg,
kenny
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
|
|
|
|
|
hi,
ik heb het topic ook gelezen. De laatste reactie is trouwens van mezelf.
op het eerste zicht zijn het goede bootjes.
bedankt voor de moeite
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
hoi kenny me maat die heeft al aardig wat jaren een plastimo en die heeft nooit problemen gehad goede kwaliteit en hij kan wel tegen stootje.
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Bedankt.
'k heb juist op een ander forum gelezen dat plastimo dezelfde kwaliteit heeft als zodiac. Daar zit het blijkbaar wel snor.
Nu nog twijfelen tussen een voerboot of een rubberboot.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Tja, dat ken ik. Je moet jezelf alleen afvragen waarvoor je een boot wilt gebruiken. Ik vind zelf een rubberboot veel meer voordelen hebben dan een voerboot. Alleen heeft een rubberboot het grote nadeel dat het een flink pakket is om mee te sjouwen en je even bezig bent met het in elkaar zetten.
Met een rubberboot kun je de vis uitdrillen en nog mooier de beste spots opzoeken. Je hebt dus meer controle over hoe je het aas neerlegt, je de voerstek (op afstand) aanlegt enz.
Weet je deze plekken al, en is het niet nodig om vanuit een boot te drillen dan heeft een voerboot meer dan voldoende (en heel erg handig). Het scheelt je in elk geval enorm veel ruimte in je auto.
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
Ik ben van plan om zo'n 2m bootje of een voerboot aan te schaffen. Een rubberbootje lijkt me op het eerste zicht interessanter (voeren, uitvaren, ...) Maar de ruimte die het in beslag neemt is een groot nadeel, zeker als je maar een klein autootje ter beschikking hebt.
Een voerboot lijkt dan terug interessanter als het draait om snelheid en plaats. Op het eerste zicht ken ik de plaatsen waar ik vis goed maar je weet nooit dat je eens een andere zone aanpakt...
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ken je voor de plekken die je niet kent dan niet beter zo'n goedkoop bootje kopen ken je m daarna zo in de prullenbak gooien dat doe ik van het zomer tenminste |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Als je nog een Plastimo zoekt, kun je ff kijken bij www.houseofcarp.nl Misschien ken je de site al wel. |
Linkloos |
|
|
|
|
ik kan een rode of een witte 2m20 kopen voor 399. Dezelfde prijs als die groene 1m80.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.