35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
voor gegene die dit nog niet wisten. als je gecotte lijn hebt en je houd die boven het stoom dan word de lijn recht. maar kleine tip maar wel handig
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
heb het vrijdag ook ontdekt wist ik daarvoor niet |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 67
|
Hetzelfde geldt voor Stiffrigs van fluo carbon. |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
dat werkt bij mij niet zo goed... die blijft wat gekruld |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
een andere tip is om de fluocarbon van Rig Marole aan te schaffen. deze is geheugenloos. zitten er kinken in, trek hem even aan en hij is weer recht!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
|
timvanzanten schreef:een andere tip is om de fluocarbon van Rig Marole aan te schaffen. deze is geheugenloos. zitten er kinken in, trek hem even aan en hij is weer recht! klinkt leuk, maar komt er niet op gegeven moment wat materiaal moeheid om de hoek kijken, zelfde als met metaal vaak buigen, op gegeven moment breekt het ook maar idd gecoat materiaal strekken boven de stoom, ik doe het altijd standaard als ik me krimpkous krimp haal ik me onderlijn nog ff door de stoom heen. |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
materiaalmoeheid, tja, ik snap je punt maar ik wil toch even de volgende kanttekeningen maken: - elke lijn zal bij langdurig gebruik slijtage vertonen - het stomen van lijnen (lees hitte) is niet ideaal voor welke lijn dan ook - stomen is bewerkelijk, je moet maar net een brander bij de hand hebben. verhitten met een aansteker is veel kans op lijnzwakte. Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 december 2010 20:56:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
paar keer je stiff materiaal door je vingers trekken zodat hij warm wordt door de wrijving werkt ook..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
|
ik denk dat stomen niet heel veel invloed heeft op de gevlochten kern van gecoat onderlijnmateriaal.
bij fluorcarbon en dergelijke dan weer wel ja |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
je heb niet altijd een fluitketeltje warm water voor de stoom bij je, je kan namelijk ook de lijn tussen 2vingers nemen en snel heen en weer bewegen tussen je vingers door de wrijvingswarmte die ontstaat kan je de gecoate lijn ook weer recht krijgen, werkt ook bij de flourcarbon van PB |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
timvanzanten schreef:een andere tip is om de fluocarbon van Rig Marole aan te schaffen. deze is geheugenloos. zitten er kinken in, trek hem even aan en hij is weer recht! Ultima Power Stiff, ook zo mooi lijntje!! |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
bij mijn ESP strip-tease moet ik ook alleen eens trekken langs beide kante, en is weer recht. maar als je het echt kaarsrecht wilt krijgen, dan idd stomen! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.