45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
was nog eens aan het "bladeren" door de VISTV afleveringen tot ik op die oude filmpjes uitkwam, vind persoonlijk dat er nog niet erg veel is veranderd is in de visserij (materiaal enzo.) http://www.tangrammedia-vistv.nl/?page_id=329 |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik kijk die filmpjes ook nog altijd terug,van 2008-2010. komen handige tips voorbij,en dat pen vissen op karper dat is een mooie uitzending. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik vind dat er vrij weinig gevist wordt op karper (statisch) naar mijn idee is dat toch de visserij van het moment, ze zouden daar beter op moeten inspelen |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Ik ben voor Jowan wat dvds aan het uitzoeken en kwam daarbij ook 3 a 4 vis tv(dvd) tegen De missies ofzo, leuke filmpjes wel
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
zijn idd wel leuk om af en toe is terug te kijken, hier in culemborg hebben ze ook een keer gevist aan de lek wel overdrijven ze vaak, wat een bak van een vis en sterk en dan komt er een knolletje boven :-" Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 december 2010 00:48:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
jari bonouvrie schreef:zijn idd wel leuk om af en toe is terug te kijken, hier in culemborg hebben ze ook een keer gevist aan de lek wel overdrijven ze vaak, wat een bak van een vis en sterk en dan komt er een knolletje boven :-" gewoon promoten van de vissport eh vind dat ze ook niet veel vangen, mja, ze moeten overvoeren ook niet promoten. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.