45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
vin die soort van x pot wel wat hebben
|
|
|
|
|
die eerste voerboot word waarschijnlijk gemaakt door een maat van me. hij houd zich bezig met het bouwen van boten enzo... dus dit vond ie wel een leuk project |
|
|
|
|
zoude die x pot ook wel kunne maken bij metaal op school
|
|
|
|
|
tom de maat schreef:zoude die x pot ook wel kunne maken bij metaal op school als je wilt stuur ik morgen wel meer foto's. dan heb je mss een beter overzicht |
|
|
|
|
ja is goed dan heb ik ook een leuk keuze project
|
|
|
|
|
en de afmetingen ook handig
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
een spoiler op die 2de voerboot? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
jorden in een woord geweldig somigen zijn zo mooi dat ik denk ga je naam er op zetten maak ze en verkoop ze geweldig
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
|
|
|
|
|
bij die 2de voerboot zitten de rotors tussen een langgerekte 'V', is die v langs beide kanten open of alleen langs de 8erkant? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:bij die 2de voerboot zitten de rotors tussen een langgerekte 'V', is die v langs beide kanten open of alleen langs de 8erkant? alleeen langs achterkant. en er zit idd een spoiler op de achterkant xD. vond het iets hebben. in realiteit zou die spoiler mss wel nodig zijn voor de boot in evenwicht te houden. |
|
|
|
|
snowmen schreef:jorden in een woord geweldig somigen zijn zo mooi dat ik denk ga je naam er op zetten maak ze en verkoop ze geweldig , straks zie je x2 er nog mee op de markt komen xD. zou pas lachen zijn |
|
|
|
|
maar heb veel meer ontworpen is maar een heel klein deel. had stretchers, bivy's, veeeel beetmelders, onthakingsmatten, .... |
|
|
|
|
Jorden schreef:chiele schreef:bij die 2de voerboot zitten de rotors tussen een langgerekte 'V', is die v langs beide kanten open of alleen langs de 8erkant? alleeen langs achterkant. en er zit idd een spoiler op de achterkant xD. vond het iets hebben. in realiteit zou die spoiler mss wel nodig zijn voor de boot in evenwicht te houden. dan moet je wel wat sleutelen dnek ik aan die rotors ze gaan zo weinig water pakken waardoor hij niet snel vooruit zal gaan... |
|
|
|
|
maar ga nog wel wat kleine veranderinge doen omdat hij nu zo te zien niet van hoogte kan verandere
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Mooi spul als dit in de winkel komt ga ik het zeker kopen ! |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
|
stefanetjeee, je hebt wel een originele handtekening moet ik zeggen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Dankje |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hahahahahahaha, ja origineel |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.