5 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 24
|
hallo, ik heb verschillende verhalen gehoord van de basia's hoe goed ze zijn maar ook wat er allemaal niet goed aan kan zijn.
wat zijn jullie meningen.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
Zullen best goede molens zijn, maar dat mag ook wel voor die prijs. In mijn optiek veeeeeeels te duur. Volgens mij hoeft goed niet perse (peper)duur te zijn. Bewerkt door de gebruiker donderdag 26 juni 2014 21:12:35(UTC)
| Reden: Foutje |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Heb 2 keer een set Basiairs gehad. De ene set nauwelijks gebruikt en de ander helemaal niet. Ontzettend licht maar kwetsbaar. Mooier is er niet te koop, vind ik als Daiwa liefhebber.
Ook een korte periode een set Basia QDX gehad. Minder kwetsbaar. Net als de gewone Basia hebben ze een gevoelig kontje. De tekst ziet er niet al te best op.
Beauties zijn het zeker maar beasts niet.
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
te duur voor wat je in de plaats krijgt voor dat geld mag hij zelfs in het goud zijn mooi dat zeker, maar daar dril je geen vis mee . dan zijn er goedkopere molens met veel meer opties voor minder geld die net zo mooi en ook goed zijn als je het maar ONDERHOUD dat is zo met alles
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-8-2014(UTC) Berichten: 110 Locatie: Gelderland Bedankjes: 4 keer Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Ik vind het een mooie molen, maar ja, die prijs. En ja ze zullen best wel goede materialen gebruikt hebben, maar ook ik vind het veel geld. Qua prijs, ach als je het geld hebt Als je het vergelijkt met de Shimano Technium 10000 XSC of de reels die voor de zee gebruikt worden, valt het allemaal wel mee. Die laatste zijn enkele malen duurder zelfs nog Puur relatief gezien valt het dan ineens mee Ik heb enkele mooie Daiwa's in gebruik, enkele aardig aan de prijs, maar deze zijn me te duur. Ik zou er dan niet meer mee aan de waterkant durven te zitten getuige bijgaande : Visser beroofd van zijn spullen.http://avro.nl/opsporing...0819/assen_beroving.aspx |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Uiterlijk gaat wel, te weinig lijn inhoud en veel te duur. Kort... en krachtig mijn kijk op deze molens.
Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.