10 ponder Lid sinds: 4-6-2014(UTC) Berichten: 50 Locatie: roeselare Bedankjes: 2 keer
|
Hallo, Ik zoek iemand die zijn piet vogel onthaakmat verkoopt of iemand die mij een website kan doorsturen waar ik piet vogel onthaakmat kan kopen. Ik heb al gezocht op het internet, maar vind nergens een website waar ze die onthaakmat verkopen. Dus laat iets weten als je hier iets meer over weet pl b . Mvg, Ruben
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: 007ruben11 Hallo, Ik zoek iemand die zijn piet vogel onthaakmat verkoopt of iemand die mij een website kan doorsturen waar ik piet vogel onthaakmat kan kopen. Ik heb al gezocht op het internet, maar vind nergens een website waar ze die onthaakmat verkopen. Dus laat iets weten als je hier iets meer over weet pl b . Mvg, Ruben Ruben: is het deze? http://www.henkkoster.nl...ds-Tackle-Jedi-Safety-Ma (sorry, niet op stock) http://www.fishing.be/we...bq=&sort=&updwn= << deze kan ik je wel aanraden, heb ik ook. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 juni 2014 11:31:32(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-6-2014(UTC) Berichten: 50 Locatie: roeselare Bedankjes: 2 keer
|
Hallo, Ja het is die mat. Die andere mat van Shimano, wat zijn de afmetingen ervan? Blijven de randen goed rechtop staan en zijn er ook ritsen aan? Mvg,
Ruben
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: 007ruben11 Hallo, Ja het is die mat. Die andere mat van Shimano, wat zijn de afmetingen ervan? Blijven de randen goed rechtop staan en zijn er ook ritsen aan? Mvg,
Ruben Extra dik gevoerde mat zodat de vis van alle kanten beschermd is Gemakkelijk terugzetten van de vis vanuit de zijkanten Aero Quiver systeem Compact op te bergen Waterwerend materiaal De cover is eenvoudig op te bergen in het zijvak Drijvend Item code: SHOL13 Maat: 104cm x 60cm x 24cm PS. De randen blijven heel zeker heel goed rechtop staan hoor!, en kunnen open, is velcro sluiting, met snelbinders, van die harde plastiek die je ineen steekt, ik zet mijn vis steeds terug dmv een weegzak, niet met de onthaakmat, ik leg mijn weegzak gewoon in mijn onthaakmat. whitey heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: 007ruben11 Hallo, Ik zoek iemand die zijn piet vogel onthaakmat verkoopt of iemand die mij een website kan doorsturen waar ik piet vogel onthaakmat kan kopen. Ik heb al gezocht op het internet, maar vind nergens een website waar ze die onthaakmat verkopen. Dus laat iets weten als je hier iets meer over weet pl b . Mvg, Ruben "Piet Vogel" is gestopt met die spullen. Dit allemaal na het faillissement van Yaris Sport(zijn verdeler). Maar gaat wel door met zijn Rigsolutions producten (gelukkig). Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 juni 2014 19:55:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 40
|
ik weet dat hengelsport Utrecht ze heeft, maar staan niet meer op de website.
Hij heeft zo volgens mij ook nog in de aanbieding met de weight sling erbij |
Zoek en gij zult vinden, Als gij het niet vinden kan: Moet je verder zoeken
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.