logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Gummiebeer  
#1 Gepost : dinsdag 17 juni 2014 19:52:03(UTC)
Gummiebeer


5 ponder

Lid sinds: 1-10-2013(UTC)
Berichten: 39
Nederland
Locatie: Enschede

Bedankjes: 3 keer
Ik ben in de race voor andere blanks. Vakantiegeld moet immers goed besteed worden. Angel

Nu is mijn budget niet supergroot na aanschaf van een stretcher en rodpod dus zit ik te kijken in de €60 range.
Na wat google en gekwijl (te dure stokken) op die interwebz kwam ik op het volgende uit:
Daiwa Black Widow 2,75lbs of Phantom 3 lbs
JRC Contact 2,50 lbs
Piet Vogel Rebel 3 lbs

Ik vis voornamelijk op klein tot middelgroot water met werpafstanden van ongeveer 50-60 meter max (veel verder ben ik niet gekomen met mijn huidige gear).
Mijn huidige stokken zijn een ouwe Albatros Floating Carp 2,50lbs, 8 jaar oud, en een Spro Boxxer, die ik 1 seizoen heb maar niet echt tevreden over ben(stug!Maar wellicht goed voor spodden.)

Ik zoek dus een blank met wat meer actie maar verder heb ik er geen enkel verstand van. Wel ben ik na wat gegoogle erachter gekomen dat de PV Rebel een fijne is en over de Daiwa BW verschillen de meningen nogal. Maar gezien wat ik nu heb zal ik er sowieso op vooruit gaan..Whistle

Tips zijn dus erg welkom! Knipoog
PB 2015: 33 pondjes

Sponsor
Tycho Leushuis  
#2 Gepost : dinsdag 17 juni 2014 20:39:47(UTC)
Tycho Leushuis


15 ponder

Lid sinds: 2-2-2014(UTC)
Berichten: 176
Man
Nederland
Locatie: Flevoland

Bedankjes: 12 keer
Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
zelf heb ik de contact stokken, zijn vrij soepel maar zeker een lekkere play hengel, met 70 à 80 gram moet je met de hengels vissen want anders haal je de 50, 60 meter niet. maar ik vind het zelf heel erg fijne stokken en zijn lekker licht en drillen hartstikke lekker. dat is zeker een aanrader, maar ik weet niet hoe die andere stokken zijn. en de contact ligt in de prijs ook niet zo erg hoog.Angel
CarpRespect!
thanks Tycho Leushuis is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Gummiebeer op 18-6-2014(UTC)
Gummiebeer  
#3 Gepost : woensdag 18 juni 2014 16:46:08(UTC)
Gummiebeer


5 ponder

Lid sinds: 1-10-2013(UTC)
Berichten: 39
Nederland
Locatie: Enschede

Bedankjes: 3 keer
Het is de contact geworden. Ik kon ze niet laten liggen voor het geld, 3 halen 2 betalen Blijb
Nu ben ik natuurlijk erg benieuwd wat ze doen aan de waterkant maar dat komt dit weekend helemaal goed!
PB 2015: 33 pondjes

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.