15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
beste medevissers,
ik zoek een camping in nederland om in de zomervakantie een paar nachtjes met mijn moeder te gaan vissen, ik heb geen voorkeuren welk water en welke provincie de camping ligt. als jullie een mooie camping weten hoor ik graag van jullie |
CarpRespect! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
niemand die een camping weet?
|
CarpRespect! |
|
|
|
|
weet echt helemaal niemand een camping in nederland met karperwater? |
CarpRespect! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Misschien wel, enkel niet om te vissen met moeders erbij. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
voor mijn moeder gaat het meer om de sanitaire voorzieningen, niet zozeer om welk water waar het is, ze gaat enkel en alleen maar mee voor de gezelligheid, vissen doet ze niet haha, en ze wou liever op een camping alleen puur vanwege de sanitaire voorzieningen. |
CarpRespect! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Tycho: het was dan ook maar een (flauw) grapje hoor. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Tycho: het was dan ook maar een (flauw) grapje hoor. oh haha, vaak zie ik dat wel in maar deze ene keer niet haha maar is niet erg, grapjes zijn er om te maken toch? |
CarpRespect! |
|
|
|
|
Tuurlijk dat, en nu snel verder "blokken" hé! b |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Camping het "Goudmeer" Oosterwolde
Hier vroeger heel veel karper gevangen weet niet of er nu nog wat actie is... |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jeroen84 Camping het "Goudmeer" Oosterwolde
Hier vroeger heel veel karper gevangen weet niet of er nu nog wat actie is... bedankt voor de reactie, ik zal zeker ff kijken |
CarpRespect! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Beetje laat maar ik kan je een tweetal campings in Overijsel noemen die beschikken over een vijver met karpers. De eerste is camping "de kleine wolf" tussen Ommen en Hardenberg. De tweede is bij Hardenberg in de buurt en is camping "het Veld" Ik ken deze campings alleen van horen zeggen. Ben eer niet zelf geweest. Sta er wel dicht in de buurt op een camping.
groetjes Harry |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO Beetje laat maar ik kan je een tweetal campings in Overijsel noemen die beschikken over een vijver met karpers. De eerste is camping "de kleine wolf" tussen Ommen en Hardenberg. De tweede is bij Hardenberg in de buurt en is camping "het Veld" Ik ken deze campings alleen van horen zeggen. Ben eer niet zelf geweest. Sta er wel dicht in de buurt op een camping.
groetjes Harry beter laat dan nooit, dit zijn voor mij en mijn moeder geen geschikte campings, de kleine wolf totaal niet, zijn er 1 keer geweest, werden daar knettergek van de drukte, camping het veld is heel misschien wel wat, wel mooi vijvertje in ieder geval, waardoor dat wel iets meer trekt dan de kleine wolf, in elk geval bedankt voor de reactie en ik sta open als jij of andere ook nog mooie/leuke suggesties heeft |
CarpRespect! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Deze was ik nog vergeten. Camping "de Vrolijk" bij Laren in Gelderland. Geen grote vijver zoals bij "het Veld" maar wel veel karper. Ook deze camping ken ik niet persoonlijk. Alhoewel ik in Lochem woon. Mag ik daar (als lid van de Lochemse visv. niet vissen) Suc6 bij het zoeken en vooral straks bij het vissen.
PS Ik zou je nog de "Schippersplas (zie hiernaast) kunnen noemen maar daar word haast niets meer gevangen. Maar wel een mooie plek.(niet doen als je teken vriendelijk bent) Is in beheer bij camping "de klashorst" te Diffelen. Als je boekt op de camping kun je afspreken met de beheerder of hij jullie kan brengen en halen,(mogelijk met catering er bij)want de plas is haast niet te bereiken. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO Deze was ik nog vergeten. Camping "de Vrolijk" bij Laren in Gelderland. Geen grote vijver zoals bij "het Veld" maar wel veel karper. Ook deze camping ken ik niet persoonlijk. Alhoewel ik in Lochem woon. Mag ik daar (als lid van de Lochemse visv. niet vissen) Suc6 bij het zoeken en vooral straks bij het vissen.
PS Ik zou je nog de "Schippersplas (zie hiernaast) kunnen noemen maar daar word haast niets meer gevangen. Maar wel een mooie plek.(niet doen als je teken vriendelijk bent) Is in beheer bij camping "de klashorst" te Diffelen. Als je boekt op de camping kun je afspreken met de beheerder of hij jullie kan brengen en halen,(mogelijk met catering er bij)want de plas is haast niet te bereiken. bedankt voor de goede tips, ik zal zeker kijken en zien welke ik ga nemen, in elk geval bedankt b |
CarpRespect! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.