Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-4-2014(UTC) Berichten: 12 Locatie: Purmerend Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Beste forumleden,
Ik ben van plan dit weekend te gaan vissen in de purmerringvaart. De stek heb ik al gevonden en aangevoerd met particles en de boilie waar ik mee ga vissen.
Nu kwam ik erachter dat de zijkanten bezaaid liggen met stenen..is het mogelijk om bovenop de stenen te gaan liggen of kan ik beter in de vaargeul gaan vissen?
Verder kan ik alle tips & tricks gebruiken want dit is de eerste keer dat ik dit water ga bevissen.
Alvast bedankt.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-4-2014(UTC) Berichten: 12 Locatie: Purmerend Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Je kan altijd op de stenen gaan liggen met je hele zwikkie. Maar word dan niet boos als je na een poosje de lijn wil binnen draaien je tot het besef komt dat je vast zit tussen de stenen. Als je al weet dat er stenen liggen zou ik er zeker niet gaan vissen met het reguliere vistuig. Enige optie die ik zou proberen is oppervlakte vissen op die plek. In de vaargeul zou ik zeker een leadcord gebruiken want bij een aanbeet zullen ze zeker proberen van de stenen gebruik te maken om los (en je snoer vast) te komen. Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 juni 2014 21:10:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO Je kan altijd op de stenen gaan liggen met je hele zwikkie. Maar word dan niet boos als je na een poosje de lijn wil binnen draaien je tot het besef komt dat je vast zit tussen de stenen. Als je al weet dat er stenen liggen zou ik er zeker niet gaan vissen met het reguliere vistuig. Enige optie die ik zou proberen is oppervlakte vissen op die plek. In de vaargeul zou ik zeker een leadcord gebruiken want bij een aanbeet zullen ze zeker proberen van de stenen gebruik te maken om los (en je snoer vast) te komen. Op de stenen vissen gaat prima! Zorg er alleen voor dat je een safty clip gebruikt met wartellood en dat je kan zien hoe je de rig neer legt! En ga dus NIET vissen met leadcore in de vaargeul maar gebruik een goede voorslag met daaraan het Hit and Run X-Safe systeem van pb! Dus als je lijnbreuk krijgt dat alleen het rigje in zijn bek hangt en niet nog eens een dikke meter leadcore met nog eens een aantal meter hoofdlijn! DIT zijn DE redenen voor kapotte bekken mensen!! Tevens heeft het totaal geen zin om een dergelijke leader eraan te knopen, vanwege de stenen aan de kant ben je genoodzaakt je toppen omhoog te doen waardoor de lijn vlak bij je rig toch van de grond is! Succes Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 juni 2014 21:34:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.