10 ponder Lid sinds: 10-6-2014(UTC) Berichten: 74 Locatie: Breda
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik zou het makkelijk vinden om binnen mijn eigen regio te zoeken. Vaak willen mensen toch informatie weten van plassen/wateren binnen hun eigen regio. Zo blijven de benzinekosten ook beperkt. Wellicht is het misschien ook op te lossen door alleen een icoontje onder de titel te weergeven zodat het makkelijker te zien is? Bijgevoegd heb ik een voorbeeldje gemaakt. Als alternatief: Nederland- Zeeland - Limburg - Noord Brabant - Zuid-Holland - Utrecht - Gelderland - Overijssel - Flevoland - Noord-Holland - Drenthe - Friesland - Groningen Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 juni 2014 09:44:01(UTC)
| Reden: extra uitleg
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Bedankt voor je bijdrage. Ik zal er eens even goed naar kijken of het invoeren van zogenaamde subtopics kan en handig is M.v.g. Erwin
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Erwin Bedankt voor je bijdrage. Ik zal er eens even goed naar kijken of het invoeren van zogenaamde subtopics kan en handig is M.v.g. Erwin Hi Erwin, België niet vergeten hé b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Erwin Bedankt voor je bijdrage. Ik zal er eens even goed naar kijken of het invoeren van zogenaamde subtopics kan en handig is M.v.g. Erwin Hi Erwin, België niet vergeten hé b Ho Ho Ho Whitey... rustig aan. Overal wordt hard aan gewerkt. Niet alles kan tegelijk hé. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@thimon: het was dan ook geen vraag, het was als grap bedoeld. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey @thimon: het was dan ook geen vraag, het was als grap bedoeld. b b b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
tsja whitey, waar moeten we dan zeeuws-vlaanderen onder scharen :-) weet niet waar je exact vandaan komt, maar op de wateren bij ons in de buurt vissen meer belgen dan Nederlanders lijkt het wel.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.