Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-12-2012(UTC) Berichten: 3
|
hoihoi wanneer gaat de live cam weer aan?????? groetjes eric
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Die is al lang weer aan maar alleen zichtbaar voor mensen met meer dan 25 berichten.
|
bertkamp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Eerst geschreven door: bertkamp Die is al lang weer aan maar alleen zichtbaar voor mensen met meer dan 25 berichten. d d d d d |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Eerst geschreven door: bertkamp Die is al lang weer aan maar alleen zichtbaar voor mensen met meer dan 25 berichten. Ook een manier om zinloze postings op te wekken d
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-10-2013(UTC) Berichten: 32 Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Dat is waar! zo dadelijk staat hier het hele forum vol met onnozele dingen :(
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-12-2012(UTC) Berichten: 3
|
Eerst geschreven door: bertkamp Die is al lang weer aan maar alleen zichtbaar voor mensen met meer dan 25 berichten. o oke dat wist ik niet hahahahahaha dank je
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Ik heb meer als 25 berichten, maar toch kan ik het niet zien. Als ik naar de homepage ga en dan op live carpcam klik dan zie ik het scherm wel maar ik krijg geen beeld en ze zeggen dat het live-evenement afgelopen is.Ligt dat misschien aan de browser(gebruik gewoon google), of is het echt afgelopen???? Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 juni 2014 11:35:00(UTC)
| Reden: aanvulling!!! |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Gies Ik heb meer als 25 berichten, maar toch kan ik het niet zien. Als ik naar de homepage ga en dan op live carpcam klik dan zie ik het scherm wel maar ik krijg geen beeld en ze zeggen dat het live-evenement afgelopen is.Ligt dat misschien aan de browser(gebruik gewoon google), of is het echt afgelopen???? Gies: je bent de 1ste die zich laat vangen, troost je, er moet iemand de 1ste zijn! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Ik heb meer als 25 berichten, maar toch kan ik het niet zien. Als ik naar de homepage ga en dan op live carpcam klik dan zie ik het scherm wel maar ik krijg geen beeld en ze zeggen dat het live-evenement afgelopen is.Ligt dat misschien aan de browser(gebruik gewoon google), of is het echt afgelopen???? Gies: je bent de 1ste die zich laat vangen, troost je, er moet iemand de 1ste zijn! b Hoezoo wat is er dan?Is het echt afgelopen!! |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Ik heb meer als 25 berichten, maar toch kan ik het niet zien. Als ik naar de homepage ga en dan op live carpcam klik dan zie ik het scherm wel maar ik krijg geen beeld en ze zeggen dat het live-evenement afgelopen is.Ligt dat misschien aan de browser(gebruik gewoon google), of is het echt afgelopen???? Gies: je bent de 1ste die zich laat vangen, troost je, er moet iemand de 1ste zijn! b Hoezoo wat is er dan?Is het echt afgelopen!! Jahoor, op dit ogenblik toch, de crew zal wel alweer reeds bezig zijn om een geschikte stek, en een aantal nieuwigheden te zoeken. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Ik heb meer als 25 berichten, maar toch kan ik het niet zien. Als ik naar de homepage ga en dan op live carpcam klik dan zie ik het scherm wel maar ik krijg geen beeld en ze zeggen dat het live-evenement afgelopen is.Ligt dat misschien aan de browser(gebruik gewoon google), of is het echt afgelopen???? Gies: je bent de 1ste die zich laat vangen, troost je, er moet iemand de 1ste zijn! b Hoezoo wat is er dan?Is het echt afgelopen!! Jahoor, op dit ogenblik toch, de crew zal wel alweer reeds bezig zijn om een geschikte stek, en een aantal nieuwigheden te zoeken. spijtig ik heb niet gemerkt dat het bezig was. |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Ik heb meer als 25 berichten, maar toch kan ik het niet zien. Als ik naar de homepage ga en dan op live carpcam klik dan zie ik het scherm wel maar ik krijg geen beeld en ze zeggen dat het live-evenement afgelopen is.Ligt dat misschien aan de browser(gebruik gewoon google), of is het echt afgelopen???? Gies: je bent de 1ste die zich laat vangen, troost je, er moet iemand de 1ste zijn! b Hoezoo wat is er dan?Is het echt afgelopen!! Jahoor, op dit ogenblik toch, de crew zal wel alweer reeds bezig zijn om een geschikte stek, en een aantal nieuwigheden te zoeken. spijtig ik heb niet gemerkt dat het bezig was. maakt niet uit gies, ik had me ook bijna laten vangen, maar ik snapte het niet, dus ik las nog een keer. maar maakt niet uit, iedereen laat zich wel eens door de flauwste dingen te vangen |
CarpRespect! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Ik heb meer als 25 berichten, maar toch kan ik het niet zien. Als ik naar de homepage ga en dan op live carpcam klik dan zie ik het scherm wel maar ik krijg geen beeld en ze zeggen dat het live-evenement afgelopen is.Ligt dat misschien aan de browser(gebruik gewoon google), of is het echt afgelopen???? Gies: je bent de 1ste die zich laat vangen, troost je, er moet iemand de 1ste zijn! b Hoezoo wat is er dan?Is het echt afgelopen!! Jahoor, op dit ogenblik toch, de crew zal wel alweer reeds bezig zijn om een geschikte stek, en een aantal nieuwigheden te zoeken. spijtig ik heb niet gemerkt dat het bezig was. maakt niet uit gies, ik had me ook bijna laten vangen, maar ik snapte het niet, dus ik las nog een keer. maar maakt niet uit, iedereen laat zich wel eens door de flauwste dingen te vangen hahaha de volgende keer zal ik beter opletten (hoeveel quotes hebben we nu gedaan ) |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Ik heb meer als 25 berichten, maar toch kan ik het niet zien. Als ik naar de homepage ga en dan op live carpcam klik dan zie ik het scherm wel maar ik krijg geen beeld en ze zeggen dat het live-evenement afgelopen is.Ligt dat misschien aan de browser(gebruik gewoon google), of is het echt afgelopen???? Gies: je bent de 1ste die zich laat vangen, troost je, er moet iemand de 1ste zijn! b Hoezoo wat is er dan?Is het echt afgelopen!! Jahoor, op dit ogenblik toch, de crew zal wel alweer reeds bezig zijn om een geschikte stek, en een aantal nieuwigheden te zoeken. spijtig ik heb niet gemerkt dat het bezig was. maakt niet uit gies, ik had me ook bijna laten vangen, maar ik snapte het niet, dus ik las nog een keer. maar maakt niet uit, iedereen laat zich wel eens door de flauwste dingen te vangen hahaha de volgende keer zal ik beter opletten (hoeveel quotes hebben we nu gedaan ) haha, genoeg in elk geval |
CarpRespect! |
|
|
|
|
Beste CREW: zijn er al plannen en data waarop jullie ons opnieuw zullen verwennen met de live-cam? Alvast bedankt op voorbaat, ook voor de vele dagelijkse topverhalen en tips/trics! b |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Ik heb meer als 25 berichten, maar toch kan ik het niet zien. Als ik naar de homepage ga en dan op live carpcam klik dan zie ik het scherm wel maar ik krijg geen beeld en ze zeggen dat het live-evenement afgelopen is.Ligt dat misschien aan de browser(gebruik gewoon google), of is het echt afgelopen???? Gies: je bent de 1ste die zich laat vangen, troost je, er moet iemand de 1ste zijn! b Hoezoo wat is er dan?Is het echt afgelopen!! Jahoor, op dit ogenblik toch, de crew zal wel alweer reeds bezig zijn om een geschikte stek, en een aantal nieuwigheden te zoeken. spijtig ik heb niet gemerkt dat het bezig was. maakt niet uit gies, ik had me ook bijna laten vangen, maar ik snapte het niet, dus ik las nog een keer. maar maakt niet uit, iedereen laat zich wel eens door de flauwste dingen te vangen hahaha de volgende keer zal ik beter opletten (hoeveel quotes hebben we nu gedaan ) haha, genoeg in elk geval Wat raar... bij mij doet de webcam het wel. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
|
HarryO: ga je voor het quote record misschien? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey HarryO: ga je voor het quote record misschien? ha ha ha ha nee Whitey ....maar ik dacht mogelijk trapt er nog weer iemand in. met de melding dat de ...cam het bij mij wel doet. Trouwens hoe hoog is het record? En staat het op jouw naam. d |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.