CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Frankrijk
»
gaan vissen in abbey lakes (attila lake)
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: 007ruben11 Hallo, Ik vertrek de 2de week in juli naar Frankrijk meer specifieker abbey lakes (attila lake). Ik heb vernomen dat er wel wiergroei is in attila, maar ik weet niet echt als ik al heel veel wier kan verwachten in juli. Heeft iemand daar ervaring mee, want het gaat de eerste keer zijn dat ik een water bevis met wier. Dus als je een tip hebt hoe ik moet vissen met wier of als je wat meer tips hebt over hoe ik kan vissen in attila of beter als je er al geweest bent laat dan zeker iets weten. Alvast bedankt!
Groeten Raar dat hier nog niemand heeft op gereageerd, met mijn reactie gaat het terug bovenaan staan, wie weet zal er dan wel gereageerd worden, je kan ook altijd eens de zoekfunctie van dit forum gebruiken, ik wens je alvast suc6! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Frankrijk
»
gaan vissen in abbey lakes (attila lake)
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.