10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
Toen ik kort geleden mijn nieuwe video camera kreeg, en ik veel plezier beleef naar het kijken naar karpervis filmpjes op YouTube, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben een vlog begonnen op YouTube, De Hoeksche Karpervisser. Ik maak filmpje zou als het is op dat moment. Soms met vangsten en soms zonder. Maar zo gaat het nu eenmaal. Soms successen en soms teleurstellingen. Ook probeer ik het een en ander te vertellen over mijn manier van vissen mbt aas en presentatie. Ga eens kijken en laat weten wat je er van vind, klik op de link in mijn handtekening. Opbouwende kritiek is altijd welkom Bewerkt door de gebruiker zaterdag 31 mei 2014 20:12:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Mooie filmpjes ener!! Heb erg veel opgestoken van je boilies maken. Zoals je het doet stelt het echt niet veel voor! Ga zeker de boilietafel en boilie gun na maken! Had nooit gedacht dat het zo makkelijk kon !
Ga vooral door met je filmpjes!
|
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
Jordyboy1992 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik post nooit veel op het forum. Toch wil ik jou via deze weg even vertellen om door te gaan met de filmpjes. Erg interessante rouwe beelden over hoe jij denkt ze te vangen. Omdat het zo rauw is, lijkt het bijna of ik bij jou aan de waterkant zit en je mij vertelt wat jouw visie is! Erg top en ga zo door!
|
DioR is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ener: inderdaad mooie filmpjes, goede kwaliteit ook, en wat me ook opvalt is dat je heel goed spreekt voor een camera!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: DioR Ik post nooit veel op het forum. Toch wil ik jou via deze weg even vertellen om door te gaan met de filmpjes. Erg interessante rouwe beelden over hoe jij denkt ze te vangen. Omdat het zo rauw is, lijkt het bijna of ik bij jou aan de waterkant zit en je mij vertelt wat jouw visie is! Erg top en ga zo door! Inderdaad, we zien meer DIOR reclames op Tv dan posts op het forum! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-5-2014(UTC) Berichten: 9 Locatie: Zeewolde Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hoi René,
leuke interessante filmpjes. Mooi dat je alles zo in beeld brengt. Op deze manier is vissen leuk. Ook mooi dat je teleurstellingen in beeld brengt.
Keep up the good work!
|
Magic Bait Float is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-10-2013(UTC) Berichten: 32 Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
topkwaliteit! blijf verder doen, heb al weer wat bijgeleerd
|
Wesley_Peels is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.