15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik heb een paar dagen geleden een zak pellets gekocht, en ik vroeg me af welke maar baitband ik daarvoor moet gebruiken. ik zit nu met maatje 1 volgens mij en die past er niet overheen, en als je hem eroverheen krijgt dan knapt 'ie... oja, het zijn 8 mm pellets.
alvast bedankt! |
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
De maten van de verschillen nogal per merk heb ik gemerkt bij de baitbands. Probeer een maatje groter of ga even langs een hengelsportzaak en neem een paar pellets in je zak mee, kun je ze uitproberen. |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
daar had ik nog niet aan gedacht inderdaad, het meenemen en gewoon uitproberen! heb ik weer iets te doen vandaag! (of morgen of overmorgen)... |
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.