15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
hoi allemaal,
ik ben Gijs de Haan en ben 12 jaar. tot nu toe viste ik altijd op voorntjes, maar nu ben ik wel toe aan het iets grotere werk. ik heb een karperhengel gekocht via marktplaats en er een methodfeeder aan gemonteerd. hierna heb ik de rest gekocht: beetmelders, hengelsteun, pellets, voer, enzovoort, enzovoort... ik heb dus nog nooit eerder iets groter dan 25 cm gevangen, en dat wil ik wel eens gaan verbreken! en daarom ben ik dus op dit forum gaan zitten.
groetjes, Gijs. |
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Gijs. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF! b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
dankjulliewel!
PS.
CF zal wel CarpFeeling betekenen, hé? |
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: karper-groentje dankjulliewel!
PS.
CF zal wel CarpFeeling betekenen, hé? CF is inderdaad CarpFeeling.....we zijn wat lui vandaar de afkorting. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: karper-groentje hoi allemaal,
ik ben Gijs de Haan en ben 12 jaar. tot nu toe viste ik altijd op voorntjes, maar nu ben ik wel toe aan het iets grotere werk. ik heb een karperhengel gekocht via marktplaats en er een methodfeeder aan gemonteerd. hierna heb ik de rest gekocht: beetmelders, hengelsteun, pellets, voer, enzovoort, enzovoort... ik heb dus nog nooit eerder iets groter dan 25 cm gevangen, en dat wil ik wel eens gaan verbreken! en daarom ben ik dus op dit forum gaan zitten.
groetjes, Gijs. Welkom Gijs! PS: "ik heb dus nog nooit eerder iets groter dan 25 cm gevangen" Je vist zeker met pellets . grapje.. ;-)
|
|
|
|
|
haha, nee dat was een voorn van 25 cm. mijn eigenlijke plan was (is eigenlijk nog steeds) zeelt. en daarvoor vond ik pellets wel goed. maar omdat er op de meeste wateren meer karper dan zeelt zit dacht ik, waarom dan ook niet karper en zeelt samenvoegen als doel om te vangen? verder is brasem ook een leuke bijvangst (al vinden de meeste vissers dit van niet volgens mij). als het maar groter is dan 25 cm! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: karper-groentje haha, nee dat was een voorn van 25 cm. mijn eigenlijke plan was (is eigenlijk nog steeds) zeelt. en daarvoor vond ik pellets wel goed. maar omdat er op de meeste wateren meer karper dan zeelt zit dacht ik, waarom dan ook niet karper en zeelt samenvoegen als doel om te vangen? verder is brasem ook een leuke bijvangst (al vinden de meeste vissers dit van niet volgens mij). als het maar groter is dan 25 cm! Wat mij betreft ook "vis is vis". Kan me voorstellen dat het niet leuk gevonden wordt als men er tijdens het nachtvissen voor van de stretcher moet gaan. Ok, maar ik vis alleen overdag ;-).
|
|
|
|
|
precies, en dat nachtvissen, dat komt over 20 jaar wel joh, als ik voldoende geld heb verder geld voor mij inderdaad ook: vis = vis, en of het nou een 30-pond karper is of een klein brasempje, het gaat om de lol die je eraan hebt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Welkom op cf Gijs, ik hoop dat je hier wat leert en snel een vis vangt die groter is als 25 cm. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Gijs!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Gijs
Heel erg veel plezier hier!
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom Gijs, ik ben benieuwd wanneer je de eerste karper zult vangen. We lezen het vast, succes |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Hoi welkom, jij bent ook een beginner zoals mij(alhoewel ik toch ook al wel wat mooie karpers heb gevangen, die grote karpers komen wel!!) |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Gijs! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.