logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Gies  
#1 Gepost : zaterdag 17 mei 2014 12:07:48(UTC)
Gies

15 ponder

Man
België

Bedankjes: 87 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Hallo iedereen. Ik lees de laatste tijd veel in tijdschriften en op internet over het zogenaamde legendarisch kempisch kanaal(oftewel kanaal bocholt-herentals). Maar weet iemand of dit echt zo legendarisch is zoals het soms beschreven wordt. Ik woon er heel dicht bij en ging er vroeger wel ooit wat baarsjes proberen te vangen. Maar nu wil ik eens een karper proberen te vangen.Ik hoor van vissers die ik er tegen kom dat ze er ooit een weekend zitten te vissen zonder 1 aanbeet. Is het dan wel de moeite om eens een dagje gaan te proberen als beginner. Als iemand er iets meer over weet of ergens een goede plaats weet waar ik als beginner karper kan vangen (in de buurt van Neerpelt)dan zou ik al een heel eind verder zijnMee eens .

mvg Gies
Vissen is zoeken!!
Sponsor
wimvg  
#2 Gepost : zaterdag 17 mei 2014 15:36:27(UTC)
wimvg

10 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
beste
dit is idd niet van de makelijkste waters, maar indien je er de nodige tijd in steekt, zul je wel resultaat boeken!! bv ga wandeling maken neem een peilhengel mee en boekje en balpen, eventueel wat eten en drank in rugzakje en doe de moeite om stuk dat je wilt bevissen in kaart te brengen, zo zul je al stap dichter zijn, en als je er gaat vissen blijf beetje op afstand van andere visser, dit om beetje de hengeldruk op korte afstand te vermijden,ikzelf heb er ook een lange periode gevist voornamelijk stuk9<10

mvg
thanks wimvg is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Gies op 17-5-2014(UTC)
Gies  
#3 Gepost : zaterdag 17 mei 2014 15:44:16(UTC)
Gies

15 ponder

Man
België

Bedankjes: 87 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Bedankt, en dat zal ik zeker eens doen ik wandel er bijna elke avond eens langs om te kijken of ik wat karpers kan zien zwemmen. Allen spijtig dat de talud er zo hoog is.
Vissen is zoeken!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.