logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jor24  
#1 Gepost : maandag 12 mei 2014 20:56:41(UTC)
jor24

Nieuwe uitzetting

Nederland

hallo medevissers,

ik heb 2 vragen over het materiaal van statische karpervissen. Ik ben hier namelijk een leek in.Blij

1. wat is het verschil tussen een rodpot en van die stokken waar alleen die beetmelders op staan (weet even niet wat de benaming er voor is). en wat raden jullie aan?

2. Wat voor beetmelders moet ik hebben je hebt ze voor 15 euro maar ook van 700 euro. wat raden jullie eigenlijk aan voor een beginnende karper visser. ik wil er rond de 100 euro aan uitgeven.
Waar moet ik op letten bijvoorbeeld?

Groetjes Jordy.

Bewerkt door de gebruiker maandag 12 mei 2014 21:02:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
thimon  
#2 Gepost : dinsdag 13 mei 2014 11:40:36(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Eerst geschreven door: jor24 Ga naar gequote bericht
hallo medevissers,

ik heb 2 vragen over het materiaal van statische karpervissen. Ik ben hier namelijk een leek in.Blij

1. wat is het verschil tussen een rodpot en van die stokken waar alleen die beetmelders op staan (weet even niet wat de benaming er voor is). en wat raden jullie aan?

2. Wat voor beetmelders moet ik hebben je hebt ze voor 15 euro maar ook van 700 euro. wat raden jullie eigenlijk aan voor een beginnende karper visser. ik wil er rond de 100 euro aan uitgeven.
Waar moet ik op letten bijvoorbeeld?

Groetjes Jordy.

Hallo Jordy,

Als beginnend karpervisser stel je hier twee hele goede vragen. Ik zal je even uitleggen wat de verschillen zijn.