CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Stel jezelf even voor
»
Even achterstellen :) ( "voorstellen" was niet orgineel genoeg zegt forum) :P
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-5-2014(UTC) Berichten: 5 Locatie: Sluiskil Bedankjes: 1 keer
|
Hallo iedereen , laat ik gelijk even de moeite nemen om mijzelf voor te stellen. Ik ben een man van 41 jaar en vader van 2 meiden van 13 en 15. Ooit als kleine man begonnen met roofvissen , in mijn 20-ers begonnen met feederen ondertussen een jaar of 8 aan het karperen. Ik heb 2 meiden die wat meer zorg nodig hebben als de meeste meiden rond die leeftijd , hetgeen betekend dat er altijd 1 ouder thuis moet zijn. Karperen voor mij is dus een weekend of 10 op het hele jaar , meestal vrijdagsmorgens rond 6-en aan het water en zondagmiddag rond 4-en weer richting huis. De reden van aanmelden voor dit forum was toch een beetje vanwege onbeantwoorde vragen in mijn 1e post op dit forum , dit is namelijk mijn 2e Wel was ik al een trouwe live-cam volger en hoop dat die ook snel weer aan gaat. Greez Chupa
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Chupa! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF! b en een link naar je onbeantwoorde vraag kan misschien helpen hem nu als nog beantwoord te krijgen.. |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-3-2014(UTC) Berichten: 21 Locatie: Landsmeer Bedankjes: 7 keer
|
Welkom op CF |
Youtube kanaal: GoneFisingNL
Groot of klein, karper is altijd welkom!
Catch your dream! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Chupa! Ik wens je veel plezier op de site en het forum! Mocht je vragen hebben, schroom ze dan vooral niet te stellen. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom hier op CarpFeeling.
Heel veel plezier hier.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom op Cf en veel kijk- en leesplezier |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Stel jezelf even voor
»
Even achterstellen :) ( "voorstellen" was niet orgineel genoeg zegt forum) :P
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.