10 ponder Lid sinds: 7-5-2014(UTC) Berichten: 86 Bedankjes: 20 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Beste karpervissers,
Ik ga dit jaar voor het eerst op een water in Frankrijk vissen het is een lang gerekt meer waar als het goed is mooie karpers zitten. Het meer: Lac du causse Ik beschik alleen over een rubberbootje waar ik mooi de hengels mee kan uitvaren maar heb geen dieptemeter dus mijn vraag is: Wat zijn de plekjes waar ik op moet mikken vlak langs de rietkraag of ergens in het midden of andere plekken?
Alvast bedankt voor de hulp!
Roeland
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Je kan ook het gebied even afgooien met een marker. Op deze manier kun je vanuit jouw stek de harde platen etc. goed vinden. gewoon een idee hoor |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2014(UTC) Berichten: 86 Bedankjes: 20 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Oke bedankt! ik ga er ff informatie over opzoeken.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Het is niet anders dan op Nederlandse meren . |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
Ik heb dus nog nooit op een meer gevist op karper dus heb daar geen ervaring mee dus ja alle tips zijn welkom! Het lijkt me daarom ook een mooie uitdaging om daar te gaan vissen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: Roeland Beste karpervissers,
Ik ga dit jaar voor het eerst op een water in Frankrijk vissen het is een lang gerekt meer waar als het goed is mooie karpers zitten. Het meer: Lac du causse Ik beschik alleen over een rubberbootje waar ik mooi de hengels mee kan uitvaren maar heb geen dieptemeter dus mijn vraag is: Wat zijn de plekjes waar ik op moet mikken vlak langs de rietkraag of ergens in het midden of andere plekken?
Alvast bedankt voor de hulp!
Roeland
http://karperwereld.nl/b...pic.php?f=40&t=70147En misschien kan deze persoon je nog veel meer vertellen. Suc6!
|
|
|
|
|
Heuj Leen, Bedankt voor de link dan weet ik alvast waar ik me op moet voorbereiden
|
Roeland is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: Roeland Heuj Leen, Bedankt voor de link dan weet ik alvast waar ik me op moet voorbereiden Ik zou ook eens wat anders meenemen dan de gebruikelijke boilies, bv pellets. Wij hebben vorige week erg goed op gevangen op een stuk van een franse rivier. De Red halibut (14mm en 20 mm drilled) deden het beter dan de boilies. Iedere avond voorafgaand voerden we 8 mm van deze pellets. Op de mat lag er dan dag daarop voldoende uitgescheten pellets van de gevangen vis. En dat de Kopvoorn er meer verzot op zou zijn.. Hebben wij niet echt gemerkt (24 karpers/8 kopvoorns).
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.