25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hallo. omdat ik wil gaan nachtvissen wil ik een alarm kopen tegen diefstal . vooral om de rede om mijn ouders gerust te stellen . weet iemand iets . alvast bedankt tom .
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
je kan en beweegings sensor's kopen werkt als volgt : komt er iemand in de straal van +-5m het "bakje" dan zal er en alarm afgaan van +-120 db mijn koste 22euro werkt goed maar ik gebruik het zelden ...
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey http://www.carpfeeling.com/forum/yaf_postst11864_-New--SL-1-Bivvy-Light.aspx
Tom: ik wacht eigenlijk ook nog op enige reactie van de aanbieder/poster van deze topic.
grtz Dit is echt perfect en die prijs is te doen . Vooral de magneet bevestiging en bankstick bevestiging is best slim . Zijn deze nu verkrijgbaar of niet ?
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: big carp je kan en beweegings sensor's kopen werkt als volgt : komt er iemand in de straal van +-5m het "bakje" dan zal er en alarm afgaan van +-120 db mijn koste 22euro werkt goed maar ik gebruik het zelden ... weet jij waar je deze vandaan hebt . 22 euro is niet echt veel .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
het mijn komt uit de makro maar in doehetzelf zaken kan je die ook wel vinden waar ze nep camera's verkopen ...
je moet er wel wat aan verbouwen wand ze zijn NIET voorzien om op en bankstick te bevestigen . ik heb de mijn ook in camo gespoten met spuitbussen .
er zit ook en afstand bediening bij om het op afstand uit te kunnen zetten ...
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: big carp het mijn komt uit de makro maar in doehetzelf zaken kan je die ook wel vinden waar ze nep camera's verkopen ...
je moet er wel wat aan verbouwen wand ze zijn NIET voorzien om op en bankstick te bevestigen . ik heb de mijn ook in camo gespoten met spuitbussen .
er zit ook en afstand bediening bij om het op afstand uit te kunnen zetten ... bedankt die afstandsbediening lijkt mij handig . ik zal is rond kijken .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.