5 ponder Lid sinds: 30-4-2014(UTC) Berichten: 25 Locatie: Doesburg Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hallo iedereen! Ik ben Rinus Robaard en ben sinds kort lid geworden van deze mooie site. Ik ben 17 jaar en woon in het mooie stadje Doesburg en ben nu sinds een paar jaar een vermeend karpervisser (de jaren daarvoor vooral met de feeder en dobber op klein spul) en ik ga volgend jaar dan ook de Sportvis academie MBO niveau 4 in Zwolle volgen . Ik ben lid geworden van deze site omdat ik als ik iets moest weten, eigenlijk altijd bij deze site terecht kon voor informatie en meningen over bepaalde onderwerpen. Ik hoop nu bij deelname aan deze site ook andere mensen te informeren en helpen met een vraag of iets in die richting. Vang ze en de groeten uit Doesburg! b
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Rinus! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
|
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
|
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Rinus!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Rinus Robaard
Bedankt voor je compliment. Leuk om te horen dat CF je bevalt. Heel veel plezier hier en dat we nog maar veel van je mogen lezen.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.