CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat is wel handig ja... dat hebben die van mij niet. Wanneer je de schroef een beetje goed vastzet gaat deze geen kant op. In een hardhouten stijger wel eerst even voorboren anders krijg je de schroef er nooit in ... of hij breekt.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
Pascal' heb ze gebruikt en werpen erg fijn! Nog geen vis opgevangen nog.. Draaien top!! Haal alleen ff de slip schijven eruit en vet ze iets meer in dan loopt ie nog beter!! Prijs is goed en ga ze in Aug in Frankrijk testen!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
slipschijven invetten?....succes...
M. |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier mijn setje Banksticks en buzzers: van de fox black label range Hengels fox euro warrior Molens: shimano lc big baitrunner Piepers: delkim Hangers: Korda stow bobbins nou alsje |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
MRabbers schreef:Pascal' heb ze gebruikt en werpen erg fijn! Nog geen vis opgevangen nog.. Draaien top!! Haal alleen ff de slip schijven eruit en vet ze iets meer in dan loopt ie nog beter!! Prijs is goed en ga ze in Aug in Frankrijk testen!!!! Ik heb qua uiterlijk exact dezelfde molens alleen dan van Mitchell . Bij mij gaat nu al de lak langzaam scheuren en afbladeren. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
dreamcatcher schreef:MRabbers schreef:Pascal' heb ze gebruikt en werpen erg fijn! Nog geen vis opgevangen nog.. Draaien top!! Haal alleen ff de slip schijven eruit en vet ze iets meer in dan loopt ie nog beter!! Prijs is goed en ga ze in Aug in Frankrijk testen!!!! Ik heb qua uiterlijk exact dezelfde molens alleen dan van Mitchell . Bij mij gaat nu al de lak langzaam scheuren en afbladeren. Heb mijn molens ook met ong. dezelfde lak, en die is er ook al af aan het gaan:( |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
met wat voor een olie moet dat eigenlijk, met vloeibare, smeerbare of is er zo'n speciaale olie voor?
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Quote:Heb mijn molens ook met ong. dezelfde lak, en die is er ook al af aan het gaan:( Dat heb je meestal wel bij slecht opgespoten molens. Meestal zie je dan ook dat het chroom er gewoon afblot. Had ik ook bij mijn vorige Okuma molens. Maar ik denk niet dat je bij PENN daar snel last van zal hebben! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Bij mijn redelijk nieuwe daiwa's zie ik het ook in enige mate gebeuren
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Als je de kapjes eraf haalt zie waarom dat komt De andere kant van die kapjes zijn niet verchroomt Dus vocht kan nu er tussen komen Als het volledig verchroomt was had je dat probleem niet Gewoon de kapjes verwijderen Schuren primer opspuiten (metallic) en 4 lagen blanke lak Heb je er geen last meer van Bewerkt door de gebruiker maandag 18 juni 2012 12:43:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
MRabbers schreef:Pascal' heb ze gebruikt en werpen erg fijn! Nog geen vis opgevangen nog.. Draaien top!! Haal alleen ff de slip schijven eruit en vet ze iets meer in dan loopt ie nog beter!! Prijs is goed en ga ze in Aug in Frankrijk testen!!!! Bij een nieuwe molen meteen invetten? Lekkere service dan, als ik een nieuwe auto koop hoeft die toch ook niet meteen voor een beurt.
|
|
|
|
|
Het vielme op dat er teweinig vet inzat.. daarom uit voorzorg. Zit zelf in de fiets wereld en daar doet Shimano vaak teweinig vet in de naaf van het wiel! Dus na 1/2jaar gaat dat wel eens fout vooral bij een MTB. (Alivio/deore naaf vooral) Dus het gebeurt!! Daarom doe ik ook de molens checken!! Kan nooit kwaad. Punt!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wel hele mooie molens zeg! duur? |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
mijn opstelling laat maar horen wat jullie er van vinden popp96 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
blauw vind ik het juiste woord!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Karperrazzi schreef:blauw vind ik het juiste woord!
idd en vliegen die hengels er niet uit bij een run? liggen er gewoon bovenop ofniet? |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Erwin schreef:Dat is wel handig ja... dat hebben die van mij niet. Wanneer je de schroef een beetje goed vastzet gaat deze geen kant op. In een hardhouten stijger wel eerst even voorboren anders krijg je de schroef er nooit in ... of hij breekt. We hebben hier voor duizenden euro's nieuwe steigers laten plaatsen. Wanneer je daar gaten in gaat boren maak je echt geen vrienden!!!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
M. Chiron schreef:Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn startpost vis ik momenteel met een set van een vismaat, aangezien mijn eigen set nog niet geheel compleet is. Maar heb toch maar even een fotootje gemaakt (foto genomen met een telefoon)Jullie houden mijn eigen set dus nog tegoed! Bij deze dan Maak binnenkort wel even een betere... de volgende plensbui kwam er al weer aan. Setup: - Fox Horizon 2,75lb, 3,60m 2x- Shimano Medium Baitrunner XTA Longcast 2x- X-Line 33/100 - Fox NXr 2x- Fox Black Label PowerPoint Bankstick 4x- Fox Black Label Snag Ears 2x- Korda Stow Bobbin White (met zwarte ketting) 2x- Solar Adjustable Backrest 2xGister m'm eerste 2 karpers met deze setup geland, zie vangstmeldingen. Ik ben weer een blij man Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 juni 2012 03:52:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.