CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Sommige hadden het al gezien maar momenteel staat mijn setje er zo bij!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Die rodpod! En SS Of S....T? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
zijn 5000T's David! Hoop ooit nog eens een 2009 setje SS3000's te bemachtigen! Bedankt voor je post!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
2 van afgelopen weekend en eentje van de herfst 2011 michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
mooie herfst foto! |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
timvanzanten schreef:Sommige hadden het al gezien maar momenteel staat mijn setje er zo bij! Mooi, mooi, mooier, mooist, prachtig! (vind ik toch) |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Bedankt Whitey! ben er ook zeer blij mee!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
timvanzanten schreef:Bedankt Whitey! ben er ook zeer blij mee! Kan ik best geloven, en zo een pod dat de toppen iets verder uiteen staan dan de molens vind ik best handig! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 26
|
Tim, supermooi. Pods niet mijn ding maar uhm..... Nbrice is toch wel een uitzondering. Kleine mening van mij: die heruitgebrachte ss3000 zijn in mijn ogen minder cool als een "blacked out" s5000T. Weston spoelen, handless, en ss3000 beugels erop en ze zien echt supermooi uit.... grtz William
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn startpost vis ik momenteel met een set van een vismaat, aangezien mijn eigen set nog niet geheel compleet is. Maar heb toch maar even een fotootje gemaakt (foto genomen met een telefoon)Jullie houden mijn eigen set dus nog tegoed! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 12 juni 2012 23:12:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
@ m.chiron Dan heb jij echt een hele goede vismaat , persoonlijk zou ik mijn setje aan niemand uitlenen (no hard feelings) Ik vis nou al 10 jaar met me neef , maar mijn setje uitlenen ....no way |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
dreamcatcher schreef:@ m.chiron Dan heb jij echt een hele goede vismaat , persoonlijk zou ik mijn setje aan niemand uitlenen (no hard feelings) Ik vis nou al 10 jaar met me neef , maar mijn setje uitlenen ....no way Dat zal ik ook echt niet graag doen tentje, schepnet of stoel oke dan maar mijn hengels, molens en beetmelder.... echt niet |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
M. Chiron schreef:Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn startpost vis ik momenteel met een set van een vismaat, aangezien mijn eigen set nog niet geheel compleet is. Maar heb toch maar even een fotootje gemaakt (foto genomen met een telefoon)Jullie houden mijn eigen set dus nog tegoed! Maar je vriend heeft wel een mooi setje! |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
Maar ff testen deze molens.. PENN Surfmaster750.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-12-2010(UTC) Berichten: 14
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ben van de carbonsteunen overgestapt naar een RVS setje van JAG. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 15 juni 2012 08:54:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Just because I make it look easy, doesn't mean it is easy." |
|
|
|
|
staat dat vast en stabiel bij enige wind? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
whitey schreef:staat dat vast en stabiel bij enige wind? Dat gaat geen kant op hoor. Stage stands werken erg goed.
|
|
|
|
|
MRabbers schreef:Maar ff testen deze molens.. PENN Surfmaster750. Wanneer ga je ze testen, Ben ook op zoek naar nieuwe molens en deze zien er toch wel goed uit. en niet duur |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-12-2010(UTC) Berichten: 14
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
whitey schreef:staat dat vast en stabiel bij enige wind? Vorige week vrijdag had mijn brolly het zwaarder te voorduren dan mijn set-up. En deze stage-stands hebben aan de onderzijde een soort tandjes zodat ze zich in het hout wringen. |
"Just because I make it look easy, doesn't mean it is easy." |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.