25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik wil een rodpod aanschaffen voor te vissen op harde oevers . Ik vis aan kanalen zoals het VK en AK met schuinen oevers . Alleen ik weet niet welke ik wil wat raden jullie aan . Ik zoek er een tussen de 75-150 euro . Persoonlijk denk ik dat ik beter geen driepoot pak . ik heb wel al een paar mooie gevonden. ik zoek er een waar 3-4 hengels op kunnen. liefst een met een zilveren kleur . dubbele midden bar is ook zeer handig . moet super stabiel zijn ook op schuinen oevers. mad touchdown http://www.agradi.nl/mad...hdown-rod-pod-4-rods.htmanaconda extension rodpod http://www.markerworld.n.../anaconda-extension-pod/fox stalker plus rodpod http://www.henkkoster.nl/Fox-Stalker-Plus-Podzelf heb ik ook nog een solar sly pod 2dehands gezien voor 40 euro .http://www.2dehands.be/sport-fitness/watersporten/vissport-hengelsport/solar-sly-pod-banksticks-184577199.html Heeft er iemand misschien een tweedehands staan bijvoorbeeld een proline compact rodpod of een van matrix innovations. alvast bedankt .
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-4-2014(UTC) Berichten: 6 Locatie: Noord-Holland
|
|
|
|
|
|
Ik heb een maat en die verkoopt die rodpod voor 40 euro . Is wel een goede voor de prijs maar vindt hem niet mooi .
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
Ener is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Ener bedankt deze stond ook in de beschrijving . maar fijn om positieve reacties te krijgen hierover.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: carp1996 is wel een mooie alleen in de link kom ik gewoon op de homepage van hareco aan . deze staat ook niet meer tussen het assortiment . maar toen heb ik gewoon even op de website van taska gekeken . weet jij misschien voor welke prijs deze weggaat. bedankt
|
|
|
|
|
De set stond er op voor 99,- zal het zo checken
|
carp1996 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
|
carp1996 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: carp1996 http://www.fishinn.nl/taska-konkur-pod.html Is wel een mooie rodpod past zeker in mijn visserij . Maar weet iemand iets meer over de mad touchdown . deze vindt ik de mooiste tot nu toe. ziet er ook qua kwaliteit een goede uit. Iemand enige ervaring? http://www.agradi.nl/mad...hdown-rod-pod-4-rods.htm
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-4-2014(UTC) Berichten: 6 Locatie: Noord-Holland
|
Een maatje van mij heeft toevallig deze rodpod zag ik langs de waterkant. Hij vind hem niet heel goed aangezien het schroef draad bij hem heel snel stuk gegaan is.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Ik heb de Cygnet grand sniper pod std. en het is een super pod! Als je nog even kan wachten tot de 25ste van Mei dan mag je hem van mij overnemen voor 75 euro! De door mij geschreven review is HIER te vinden. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
fox horizon rodpod..? Ga je geen spijt van krijgen.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: RicoJ Een maatje van mij heeft toevallig deze rodpod zag ik langs de waterkant. Hij vind hem niet heel goed aangezien het schroef draad bij hem heel snel stuk gegaan is. Dat is wel spijtig. Ik heb al wel revieuws gevonden en nog weinig over gehoord. Bedankt ga hier wat over opzoeken. Zit je maat op CF kan ik hem een Pm sturen .
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ik heb de Cygnet grand sniper pod std. en het is een super pod! Als je nog even kan wachten tot de 25ste van Mei dan mag je hem van mij overnemen voor 75 euro! De door mij geschreven review is HIER te vinden. dat is wel een deal misschien heb ik interesse. maar waar woon je ik wil niet ver rijden en opsturen vindt ik niet alles tweedehands snap je .
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Michael Horn fox horizon rodpod..? Ga je geen spijt van krijgen. best wel prijzig . Ik wil nu toch uiteindelijk iets minder gaan uitgeven als 150 . Er zijn er genoeg zie ik nu rond de 100 - 120 euro .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Tom, voor €75.- heb je aan die Anaconda rodpod gewoon een super apparaat... ik kan er over oordelen (zelf 3 jaar in gebruik en tientallen klanten die er inmiddels zeer gelukkig mee zijn.
Mvg Erwin ;-) |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Eerst geschreven door: tomvliet1998 Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ik heb de Cygnet grand sniper pod std. en het is een super pod! Als je nog even kan wachten tot de 25ste van Mei dan mag je hem van mij overnemen voor 75 euro! De door mij geschreven review is HIER te vinden. dat is wel een deal misschien heb ik interesse. maar waar woon je ik wil niet ver rijden en opsturen vindt ik niet alles tweedehands snap je . Ik woon in Dongen, nabij Tilburg. Mvg Rémon |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Eerst geschreven door: tomvliet1998 Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ik heb de Cygnet grand sniper pod std. en het is een super pod! Als je nog even kan wachten tot de 25ste van Mei dan mag je hem van mij overnemen voor 75 euro! De door mij geschreven review is HIER te vinden. dat is wel een deal misschien heb ik interesse. maar waar woon je ik wil niet ver rijden en opsturen vindt ik niet alles tweedehands snap je . Ik woon in Dongen, nabij Tilburg. Mvg Rémon dat is niet ver familie van mij woont in bladel .
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Erwin Krijgsman Tom, voor €75.- heb je aan die Anaconda rodpod gewoon een super apparaat... ik kan er over oordelen (zelf 3 jaar in gebruik en tientallen klanten die er inmiddels zeer gelukkig mee zijn.
Mvg Erwin ;-) Ik twijfel ook heeft alles wat ik wil deze anaconda . De 6 poten zijn zeer handig en 2 paar buzzebars ook . En die twee baren in het midden vindt ik ook wel handig . Kan goed zijn dat ik deze pak .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.