20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Goedemiddag,
Mijn navigator handzender heeft geen verbinding met mijn navigator meer. Helaas zit ik nu langs de waterkant en baal iis dus behoorlijk.
Heeft ikans enig idee wat de instellingen op de hhandzender moeten zijn en wat het probleem kan zijn?
De batterijen zijn aardig nieuw en het scherm geeft 5.1v aan, wat dat ook in mag houden.
Misschien dat er iemand naar Lelystad toe kan komen een keer tegen bbetaling om hem even na te kijken?
Mvg
Michael Horn
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
dan moet je er nieuwe batterijen in doen. Je batterijen zijn dan leeg |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
0653662662 Remco van Globalfishing bellen. |
Say hello to my little friend |
DavidT is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Eerst geschreven door: ronald308 dan moet je er nieuwe batterijen in doen. Je batterijen zijn dan leeg Nee, als de batterijen leeg zijn gaat de handzender piepen toch? Ik heb hem 'gereset' of zo door mode en select tegelijk in te drukken, heeft me pa gisteren toch nog 4 karpers op geleverd. Vandaag deed hij het ook weer prima gelukkig en heeft mij 1 karper op kunnen leveren. Echter zijn de batterijen nu wel op maar volgens mij had het gisteren niks met de batterijen te maken (denk ik he) Vandaag ging de handzender namelijk piepen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
handzender bij mij (futuba) geeft 12v aan als deze vol is. Dus 5v?? erg laag als je het mij vraagt. Bewerkt door de gebruiker maandag 28 april 2014 10:54:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.