Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 13
|
Hallo luitjes, Ik zal me hierbij ook in het kort voorstellen. Mij naam is Rico Vielvoije ook wel Uncle genoemd door een paar verdwaalde:-" Vis vanaf begin jaren tachtig en nog steeds met veel plezier. Momenteel 12 jaar werkzaam als eigenaar samen met vrouwtje van een aas firma en tevens distributeur van een tackle firma om de namen energybaits en B.Richi tackle maar niet te noemen Vissen deed ik vooral in de landen buiten Nederland en juist dit seizoen heb ik weer eens een poging gewaagd in eigen land, waar ik al snel verwelkomt werd met een paar mooie Hollandse schoonheden. Dus voor 2011 zal ik zeker de draad weer oppakken in eigen land. "wat hebben we toch mooie waters en vissen hier rond zwemmen" Mja moet ik verder zeggen, ik heb twee kids en doe hier en daar een poging om mijn visserij te tonen bij enkele meetings ect.. Oh ja, hobby's naast me vissen das onmogelijk he Carpfeeling is een mooie site echt heel goed opgebouwd en de cam is zeker iets waar uit geleerd kan worden,al erger ik me soms wel als ik zit te kijken:-({|= Nu ja dat ben ik dus Rico |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2010(UTC) Berichten: 106
|
|
red de boom,eet een bever |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hej Rico, jij ook al hier man? haha, wordt hier een gezellige groep zo grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Hee Rico! Welkom hier op CarpFeeling!! Heb je vrouw op hyves.. altijd gezellig hahahaha! Misschien eens tot ziens!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
welkom rico op carpfeeling |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Rico, welkom op deze fantastische site. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Morguh Rico, long time no seen alles goed?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hallo Rico, We komen elkaar zo hier daar nog eens tegen. Ook veel plezier op CF. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Rico
Heel erg veel plezier hier en dat we maar veel van elkaar kunnen leren!
Gr. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Rico!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Welkom hier op Carpfeeling Rico.............!
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 13
|
Dat zijn nog een hoop bekende hier op het forum en wat een welkom, Thanks mannen @ Tim, dat zou goed kunnen ik zelf zit nooit op hyves, das me iets te druk allemaal.gaah @ frank, Jip alles goed hier, aan die zijde ook? @ Erwin, een beetje het internet afstruinen hoort er ook bij Rico Bewerkt door de gebruiker vrijdag 26 november 2010 19:39:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
he rico werd tijd dat je je eens voor zou stellen!!
gr
ralf
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
hoi rico ook vanuit het belgie een warme welkom alhoewel zo warm is het niet meer hé , grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Rico vielvoije schreef:@ frank, Jip alles goed hier, aan die zijde ook? Uiteraard Have fun hier op CF.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.