CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
NASH Indulgence stretcher
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Te koop wegens overcompleet De nieuwste uitvoeing van NASH Hij is 5 keer gebruikt en is heerlijk warm. Zoals je op de foto kunt zien zit er een kussen bij. De slaapzak zelf bestaat uit 2 lagen die afritsbaar zijn. Ik heb er alleen op geslapen in een slaap-pak dus geen rare luchtjes in het matras Het grote voordeel van deze stretcher is dat de slaapzak vastgeritst zit aan de stretcher zodat je nooit in de knup komt te liggen of er vanaf kunt rollen Voor 275 euro is de stretcher af te halen in Zwolle Bewerkt door de gebruiker zondag 21 november 2010 11:56:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
waarom gaat hij weg?? ik weet misschien nog wel iemand die er belang bij heeft! ik zal het nog even voor je navragen
|
|
|
|
|
Ik wil de wideboy hebben. De stretcher slaapt prima maar ben zelf iemand die onrustig slaapt en dan is extra bewegingsruimte prettiger Ik hoor het wel |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
(up) Heb er een 10tje afgehaald. Volgende week komt hij op Marktplaats dus vandaag laatste kans |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dat hij goed slaapt geloof ik wel vriend van mij heeft hem ook maar ja licht zo lekker
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Als mens heb je 1 betere slaapplek "gehad" het ledikantje Maar zonder gekheid bed ligt perfect. |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
NASH Indulgence stretcher
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.