CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
de matras die je uit je wideboy kan hale (doormiddel van velcro) kan je die in de wasmachine stoppen
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
de matras die je uit je wideboy kan hale (doormiddel van velcro) kan je die in de wasmachine stoppen? Het is redelijk dringend. Maatje van mij moest braken en je raad het al grrr |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Oh daar ben je lekker mee, je zou ook kunnen informeren bij een stomerij. Misschien dat die er iets mee kan. Ik denk dat je matras te groot is voor de wasmachine. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
daar zit toch foam in als ik het goed heb moet kunnen alleen niet te hard laten centrifugeren Bewerkt door de gebruiker dinsdag 8 april 2014 11:13:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
de matras die je uit je wideboy kan hale (doormiddel van velcro) kan je die in de wasmachine stoppen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.