15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Nu doet volgens mij de zender niks meer , heb net de draden laten nakijken en die werken nog prima Bttarijen zijn ook nieuw
Kan ik die openklikken of is ie vastgekit ?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Nick Wat open klikken heb je al gecheckt als de schuivertjes van je zender en ontvanger nog overeen stemmen bij mij is dat in het verleden al soms een verschoven zonder reden ik heb wel de fox txr 433 het oudere model. MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
De zender opendoen , ontvanger zit met 4 vijsjes vast en die is in prima staat Maar de zender is soort kliksysteem , maar hoe ?
Codes staan nog hetzelfde
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
NICK Hoe weet jij dat de zender en ontvanger gelijk staan als je de zender niet open krijgt bij mij is het gewoon boven dat stickertje ( op pagina 7 van bijlage op die sticker staat nb0885)duwen en naar beneden trekken met de duim die vijzen moet je niet lossen. https://www.foxint.com/u...duct_manuals/fox/TXR.pdf hopelijk lukt het zo. MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
Codes staan hetzelfde , dat heb ik al nagekeken . Aangezien dat het daar dus niet aan ligt wou ik binnenkant van zender bekijken , of er niks loszit Maar die krijg ik dus NIET open
|
|
|
|
|
Niemand die hier iets van kent ?
|
|
|
|
|
Binnen gedaan bij elektrozaak en het werkt terug
Draadjes van batterij waren losgekomen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.