30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Een hele goede gps is heel duur en zelfs dan kan je niet op een meter nauwkeurig uitvaren. Goedkope GPS kunnen makkelijk een afwijking hebben van 4 tot 5 meter..
Wil je nauwkeurig uitvaren gebruik dan markers. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
Remon als er maar een afwijking is van een 5 meter kan ik er wel mee leven hoor het is om te gebruiken in combinatie met dieptemeter om een dieptekaart te maken met carpmaps, afstand schatten op het water is moeilijk . Markers kan ik niet plaatsen hier in departement du nord (FRance) mag je prakties nergens met een zodiac op het water en markers uitvaren met voerboot lijkt me geen goed idee. Te veel kans op verstrikt te geraken bij een run en als je stopt met vissen moet je die markers ook nog eens uit het water kunnen halen en met een verbod op boten wordt dat lastig om die markers er terug uit te halen . MVG Lorenzo Bewerkt door de gebruiker zaterdag 29 maart 2014 12:46:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Over wat voor afstanden praten we? Werpen, richtpunt en lijnclip is een stuk nauwkeuriger dan een gps.
|
|
|
|
|
Ferenc Als je de moeite zou doen om de hele post te lezen zou je door hebben dat het om een water in kaart te brengen . Zodus aan een lijnclip heb ik niets als ik 20 potentiele stekken vindt . MVG Lorenzo
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Op zich is het denk ik wel bruikbaar, maar ik maak volgende bedenking. Als ik het systeem goed snap telt dat het aantal omwentelingen, dus maw, die rol moet vlot kunnen draaien, dus je lijn moet redelijk strak op die spoel van de teller liggen. Je kan dus niet met open spoel uitvaren maar zal op slip/baitrunner moeten uitvaren. Dat in combinatie met de extra lus die je legt op rond de spoel van die teller zorgt er volgens mij voor dat je lijn extreem snel gaat kinken. Dus wel bruikbaar en zelfs vrij accuraat volens mij, maar ik zou het nooit gebruiken met lijn waar ik nog mee moet vissen achteraf.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.