25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Het is toch een groot onderwerp in de karper visserij die ons allemaal zo interesseert. Dit is volgens mij ook wat het iets wat het zijn charme geeft . welk setje heb jij wil je kopen of vindt je mooi . Ik heb zelf nog maar een setje van 2+1 van spro whizz met ontvanger. Maar wil volgend seizoen zeker een beter setje. zijn het nu delkims of att's van gardner of een dure set van fox. of iets oud en origineel zoals de steve neville's of een mooi setje van b-carp of spro . schrijf het hier onder maar wat jij hebt of wil.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
Ik heb de beetmelders van Markerworld de BM3. Doen wat ze moeten doen, zien er goed uit vind ik en dat voor €89,- 3 stuks incl. een ontvanger. Ik zie niet in waarom ik daar bv €500,- voor neer zou moeten leggen als er Delkim opstaat. Die piepen ook, dat wel.....;-) |
|
Ener is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Gardner TLB's. Toch wel een must voor mij! Normaal ben ik echt niet voor het dure materiaal maar die dingen spreken me aan! Vooral het met de hand gebouwde gedeelte! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
ik heb nu de Fox M+ bevallen me prima, hebben al meerdere keren echt goed in de regen gestaan en doen het nog perfect. Alleen lijkt mij iets met een knop voor de gevoeligheid wel handig.. Bewerkt door de gebruiker donderdag 27 maart 2014 15:23:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb de Fox MMX beetmelders 2e hands aangeschaft. Het zijn prima dingen, het volume, gevoeligheid en de toon is prima in te stellen en verder zijn ze super duurzaam en ze laten je niet snel in de steek. Meer heb je eigenlijk niet nodig. Verder heb ik nog Nash solid state beetmelders, die ik met de tijd nog wat wil opknappen. Het oog wil natuurlijk ook wat.. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik gebruik de JRC Radar DS Solar Set, klein maar fijn, en gedaan met batterijen kopen! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb deze winter een sestje jrc dsr3 (3+1) aangeschaft en ben er zeer over te spreken (tot nu toe). toon, gevoeligheid, kleur led, volume zijn goed aan te passen. zijn klein en je moet er haast snagears achter zetten tijdens de nacht maar voor de rest is het een topset.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
nash rs1 . geen valse piepen meer betrouwbaar , super sterk ,duidelijk, gebruiks vriendelijk , zelfs onder hoogspanings masten , batterij vriendelijk.... alles wat je van en beetmelder verwacht vervullen ze ook
wat wel minder is dat de kleuren niet instel baar zijn maar dat is bijzaak
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Eerst geschreven door: big carp nash rs1 . geen valse piepen meer betrouwbaar , super sterk ,duidelijk, gebruiks vriendelijk , zelfs onder hoogspanings masten , batterij vriendelijk.... alles wat je van en beetmelder verwacht vervullen ze ook
wat wel minder is dat de kleuren niet instel baar zijn maar dat is bijzaak zijn inderdaad mooie dingen en zijn inderdaad super sterk . kijk hier is naar misschien .
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-4-2014(UTC) Berichten: 6 Locatie: Noord-Holland
|
Ik heb momenteel de " Spro The Carp beetmelders" en die hebben aardig wat regen gehad maar doen het nog steeds perfect voor en prijs van maar liefst 10 euro.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-10-2013(UTC) Berichten: 39 Locatie: Enschede Bedankjes: 3 keer
|
Ik heb een Ultimate striker setje, 3 beetmelders en een sounderbox bedraad. Setje is alweer zo'n 10 jaar oud maar doet het nog uitstekend. Zag laatst een identieke set in een random dierenwinkel liggen voor het dubbele dan wat ik er toen voor betaald had. d Als ze er toch een keer mee ophouden wil ik voor Delkims gaan want die piepen zo lekker. |
PB 2015: 33 pondjes
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.