CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Shimano tribal lijn of fox warrior xt lijn?
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hallo mijn lijn is aan vervanging toe en ik wil nu weer nieuw lijn op mijn molens hebben. Maar ik weet niet welke? Ik zit te Kiezen tussen de fox warrior xt lijn en de shimano tribal lijn beide zijn 30/100. Kan iemand mischien me er mee helpen Welke de beste keuze is. |
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik zelf heb ook pas nieuw lijnen aan geschaft.. Waar je ze voor gaat gebruiken dat is de vraag?.ik zelf heb Shimano draad genomen de Technium . De zwarte van Shimano hebben ze mij aangeraden voor Kanaal omdat er weinig rek opzit en goeie schuur bestendigheid .
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Nee ik bedoelde niet de shimano technium tribal maar deze Calvincarp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Calvincarp Nee ik bedoelde niet de shimano technium tribal maar deze Dat weet ik wel, ik gaf u enkel een alternatief hoor., is nog altijd beter dan niet proberen te helpen. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-8-2013(UTC) Berichten: 11
|
Warrior xt, kost geen drol en klinkt niet. Ik heb zowat alle dure lijnen gehad. Deze is super. Gooit lekker, knoopt goed en is lekker soepel- |
Grtz,
Dennis Arentshorst
---- |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik vis eigenlijk altijd met nylon omdat ik moet . maar soms is gevlochten lijn beter . als je nylon pakt verkies ik een lijn van Shimano of fox aquos of soft steel . warior xt is ook goed zeker als je een goedkoper wilt .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Wanneer de nylon spinnen webbe geeft is het Een teken dat de lijn in de verkeerde richting is opgespoeld . Kan gebeuren met de beste en slechtste draad op de Verkeerde manier! Shimano , fox , korda , berkley hebben Fatsoenlijke lijnen enz... Je kan nylon van 15€ per 1000m uitgeven en je kan 40 € voor geven per spoel en meer ook... Voor een beetje kwaliteit ben je iet Meer kwijt. Is het zelfde als een Shimano molen technium en Een Shimano baitrunner d 1000 ofz iet. Snel gekozen als je een beetje geld over hebt voor karpervissen . K vind het wel altijd sjiek .. Als er 1 iemand reageert om iemand te helpen , komt de ander met zen zever berichte .
Mvg groeten En niks persoonlijks bedoeld. Kijk gewoon naar de logische redenering of ga is bij een karperzaak Langs die helpen graag en kan niemand er tussen zitten
|
|
|
|
|
Ik ga denk ik de warrior xt lijn kopen bedankt |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Shimano tribal lijn of fox warrior xt lijn?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.