5 ponder Lid sinds: 21-5-2011(UTC) Berichten: 33
Bedankjes: 1 keer
|
is er iemand ooit op het weddermeer wezen vissen heeft iemand daar nog tips over waar je moet gaan, wat voor rig en wat voor aas alvast bedankt
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Probeer alsjeblieft even de zoekfunctie of gewoon google. Je wordt doodgegooid met info als je maar even zoekt. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-12-2011(UTC) Berichten: 13
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
David misschien kan je de links voor hem neerzetten. Het is toch een gewone vraag! Of is het forum hier niet voor? Niet iedereen is een computer wizard.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-12-2011(UTC) Berichten: 13
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: y-de-wit is er iemand ooit op het weddermeer wezen vissen heeft iemand daar nog tips over waar je moet gaan, wat voor rig en wat voor aas alvast bedankt Weddermeer is een Nederlands betaalwater waar erg druk wordt gevist. (zowel park als put) En ja je zit hutje mutje op elkaar en ja dat kan ergernis opleveren. Vanaf alle stekken kan je vis vangen en durf ook de diepte op te zoeken. Sta ook niet vreemd te kijken als je een keer blank. Gebruik de rig die je normaal ook gebruik en vertrouwen mee heb deze kan je ter plaatse altijd wat aanpassen. Boilies en tijgernoten zijn veel gebruik dus durf ook een wat anders te pakken zoals black eye beans. Staar je niet blind op de voerboten met hun hoopjes voer (door de diepte wordt het nog redelijk verspreid) maar laat de vis ook zwemmen. Succes. Bewerkt door de gebruiker maandag 24 maart 2014 19:29:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
marcel baars is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 95
|
Ik had ook een vraagje ,hoe zit het met de stroom daar om je accus op te laden van je voerboot,telefoon enz
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Voor specifieke vragen, PB me maar...
Accu's kunnen aan de overkant opgeladen worden, waar ook de douche gelegenheid is |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Het liefst de buitenste stekken reserveren. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Ik ben er twee weken geleden geweest en de vangst dat weekend viel aardig tegen. Met twee vrienden zaten we op stek 9 en 10. Zelf had ik twee lossers vanaf stek 9 (wel 7 joekels van brasems) en vanaf stek 10 kwamen 2 karpers. Op stek 8 zat een tweetal gezellige groningers die waarvan de één vier karper ving op de kop tegenover. Stek 5, 6 en 7 worden niet meer verhuurd om de drukte tegen te gaan (goede actie van de eigenaar). De groep die op stek 1 en 2 zaten had bij mijn weten een brasem en de groep van stek 4 (3 was leeg) hadden ook niets.
Wel wist een van de vissers van stek 1 te vertellen dat de groep voor hen 26 vissen hadden gevangen in 4 dagen.
Voor de rest is alles prima geregeld en accu's kun je tegenover laden bij de douch gelegenheid (stopcontacten in een kluisje).
Mvg, |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
datum klopt wel niet, misschien herkent iemand de stekken? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 95
|
Dat is wel gunstig 5,6,7 leeg zit 6 t,m 9 juni daar heb ik de ruimte! Zit zelf op stek 4 is het nog steeds 2 hengels. waar viste je mee toen boilies of particels? Bewerkt door de gebruiker maandag 28 april 2014 18:25:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.