CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
België
»
De Maas en Zuidwillems vaart (Belgie)
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 11-3-2014(UTC) Berichten: 2 Locatie: Tongeren Bedankjes: 2 keer
|
Dag allemaal, Ik heb nu 2 jaar op een locale clubvijver gevist, maar het kriebelt toch wel om de grotere wateren (de Maas, Zuiwillemsvaart) in Belgie te gaan uitproberen, want de clubvijver is nu eigenlijk gewoon te makkelijk, en ik wel wel werken voor men vis op de mat te krijgen . Zijn er mensen die hun ervaringen hier kunnen geven over deze wateren? Ik heb vorig jaar een paar sessies gedaan op het Albertkanaal, maar denk dat het visbestand hier veel minder is geworden met de jaren en dat de Maas en de Zuidwillems vaart qua natuur ook wel mooier en leuker zijn om te gaan zitten. Graag zou ik ook nachtvissen, maar nu is mijn vraag ook opnieuw hoe veilig dit tegenwoordig is. Je hoort tal van verhalen van mensen die bedreigd worden snachts langs het water, gestolen materiaal ect. Als er iemand is uit de regio Tongeren die eens mee zou willen gaan, graag! Excuses alvast voor de vele vragen in 1 post
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
België
»
De Maas en Zuidwillems vaart (Belgie)
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.