20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
gespot in amerika en engeland, [img]http://french.alibaba.com/product-free-img/r-c-bait-boat-jabo-3-303089551.html[/img] de jabo 3. ziet er beter uit als de vorige vind ik. alleen, hij weegt 15KG! maarja jabo, nooit goed gevonden..
Graag reacties.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
hij zieter er degelijk uit in zn zwarte kleur. alleen 15 KILO! dat is mij iets te zwaar.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
idd,mijn rubberboot weegt 18kg :-"
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
hij ziet er iig wel beter uit als die oude, wel ontiegelijk zwaar er kan 5kg aas in ik heb zelf nog niet zoveel positieve dingen gehoord over jabo, maar dat ging dan over die andere boot.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
Zal me benieuwen hoe deze is. Ik zou hem in iedergeval nooit kopen. Wie gaat er nou met een voerboot van 15 kg slepen.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
15kg die boot is zwaarder dan men PR :s |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
xD wat een vergelijking zou hem ook nooit kopen, jabo's lijken meer op speelgoed dan karpermateriaal... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.