40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
hallo. Ik ben Jurgen 35 jaar oud,getrouwd en heb een zoontje van 15mnd. ik vis al vanaf mijn 10e op witvis,en vis veel wedstrijden (bijna elke week). omdat ik het laatste jaar veel kleine karpers vang aan mijn vaste stok(pond of6) heb ik na de bouwvak vakantie karper spullen aangeschaft,en ben ik actief gaan karpervissen.(naast het witvissen) in de maand sept heb ik er al veel gevangen,maar de afgelopen maand oktober bijna niets meer helaas.(laatste 3 weekenden niet 1x beet gehad) dus ik kom hier een kijkje nemen of hier bruikbare tips op staan of dat iemand mij tips kan geven hoe beter te leren karperen. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
skendel! jeej een Brabander!! welkom op het forum! |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Jurgen op Carpfeeling!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Welkom Jurgen hier op Carpfeeling....................! |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom Jurgen
Heel veel plezier hier en ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren hier!
Gr. Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Welcome @ CarpFeeling Jurgen! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2010(UTC) Berichten: 106
|
|
red de boom,eet een bever |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom Jurgen en veel plezier op deze mooie site |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
iedereen bedankt voor het welkom just_cuz_1 |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Heel toevallig zag ik net je foto's in het tattootopic staan en wist gelijk we je was Jurgen van het DTT,bekend van de witte CRX met integra achterlichten,audi a4,blauwe accord on air en zwarte leon met rode velgen Ben regelmatig op meetings geweest en ook in Schijndel op t plein bij de jaarlijkse DTT meet. Ook heb ik nog wel ns n set velgen bij je gekocht Wat een toeval he haha! Mn broer heeft welis met je op meetings gestaan,had een blauwe civic coupe met grijze vlakken op de motorkap en achterbumper. Mark Ellerman,misschien zegt t je nog iets.. Leuk om je hier op het forum te hebben! Wist niet dat je ook viste joh hahahaha! Misschien tot ziens! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Welkom op CF en veel plezier op dit forum. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:Heel toevallig zag ik net je foto's in het tattootopic staan en wist gelijk we je was Jurgen van het DTT,bekend van de witte CRX met integra achterlichten,audi a4,blauwe accord on air en zwarte leon met rode velgen Ben regelmatig op meetings geweest en ook in Schijndel op t plein bij de jaarlijkse DTT meet. Ook heb ik nog wel ns n set velgen bij je gekocht Wat een toeval he haha! Mn broer heeft welis met je op meetings gestaan,had een blauwe civic coupe met grijze vlakken op de motorkap en achterbumper. Mark Ellerman,misschien zegt t je nog iets.. Leuk om je hier op het forum te hebben! Wist niet dat je ook viste joh hahahaha! Misschien tot ziens! hehe dat ben ik ja,naast de autohobby doe ik al heel mijn leven vissen(voornamelijk witvis viswedstrijden) met de auto's ben ik gestopt sinds de geboorte van onze zoon,en ook met Dtt. ik kan me de blauwe coupe eigenlijk niet 123 voor de geest halen,maar als ik hem zie dan zal ik hem wel kennen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
welkom mede brabander
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
|
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Welkom hier op het forum Jurgen
|
|
|
|
|
bedankt allemaal (vissen) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
welkom en zeker staan hier veel tips
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.