20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
hallo,ik wil graag jullie mening,ik zit te denken om een setje nieuwe piepers aan te schaffen,maar ik twijwel nog een beetje,
het gaat om de delkim txi plus en de fox rx.
Graag hoor ik van jullie je ervaring,en dan graag de plus punten,maar ook graag de minpunten. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Allebei zeer goede beetmelders, maar waarom de rx en niet bv de nieuwere modellen van fox zoals de mxr+.? Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 maart 2014 21:49:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-2-2014(UTC) Berichten: 29 Locatie: Hendrik Ido Ambacht Bedankjes: 5 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Beiden zijn goede keuzes, al geef ik toch de voorkeur aan de Delkims. Is een kwestie van smaak en een stukje comfort om het zo even te noemen. De knopjes voor volume, toon, gevoeligheid etc van Fox zijn erg klein en mijn handen erg groot. In de zomer gaat dat nog wel maar in de koudere maanden... Je kunt dan de vraag stellen hoe vaak je aan de knopjes zit, maar ja...als ik iets moet noemen is dat het denk ik. Ik heb zelf al 15 jaar Delkims en ze bevallen me nog steeds uitermate. Als ik dan voor Fox piepers zou moeten kiezen zou ik wel voor de RX gaan inderdaad. Puur omdat ik die het mooist vindt. Die hebben nog het ouderwetse uiterlijk namelijk. Succes met je keus. Wat het ook zal worden, het kan niet mis gaan denk ik. |
Ooit.....dat is wat we allemaal denken |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-1-2014(UTC) Berichten: 13 Locatie: oost-vlaanderen Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
momenteel gebruik ik delkim's vind deze super! batterij gaat heel erg lang mee, veel opties, toffe sound ook trouwens! fox rx hebben ander geluid bij af zakker wat ik beetje mis bij delkim. voor de rest is er niet zoveel verschil buiten de looks natuurlijk mocht ik van jou zijn zou ik eens kijken bij gardner atts zien er vet uit en zijn toch wat goedkoper als delkim en fox
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Zelf heb ik de RX. Ik denk alleen dat je bij je keuze RX of TXI moet kijken naar je portemonnee. De RX is goedkoper dan de TXI. Beide beetmelders doen denk ik niet onder voor elkaar. Je zal zowiezo een goede keuze maken.
Mijn advies:
- Stem af op je smaak - Stem af wat je kan missen in je portemonnee.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Zelf heb ik ook RX ben zeer tevreden. Maar ik ben het helemaal met Dior eens wat kan je missen in je portemonnee en stem af op je smaak.
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
Het zijn de delkims txi geworden. |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Dat ze maar flink mogen gillen, vang ze.
greetz |
one life live it |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.