CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
kruidvat onderwater camera
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
ze hebben nu bij de kruidvat een onderwater camera voor 60 euro, ze hebben ook dezelfde als bij de action en die is hier ook 30 euro, misschien iets om naar te kijken.
met vriendelijke groet Tycho Leushuis |
CarpRespect! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Beetje jammer dat ik die van de action al gekocht had. Had liever die van kruidvat gehad, met afstandbediening... |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: ronalddehoog Beetje jammer dat ik die van de action al gekocht had. Had liever die van kruidvat gehad, met afstandbediening... Ronald: indien je nog het aankoop ticket hebt, kan je die dan niet inruilen? zeg gewoon dat hij het niet doet onder water, ze gaan dat niet ter plaatse controleren hoor (denk ik). |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Bedankt voor de tip Whitey. Maar de verpakking heb ik helemaal kapot moeten knippen, dus die zullen ze zonder reden niet meer terug nemen. Het is mijn eerste (soortgelijke) camera en ga er dus eerst maar is mee aan de slag. Zie tegenwoordig steeds meer van die dingen op de markt komen, dus kan altijd nog is kijken naar zo een als die van kruidvat. Als je eenmaal vordert met filmpjes maken is het hebben van twee van zulke camera's toch wel aan te raden denk ik. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
kruidvat onderwater camera
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.