30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Deze morgen heb ik een die tas gekocht van nash en daar zitten 2 ijzerenstaafjes los in van 26.5 cmlang diameter 13 mm mooi afgewerkt maar ik weet niet voor wat ze dienen iemand een idee . MVG Lorenzo
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Om de boel op spanning te brengen misschien. Er zullen vast ergens 2 sleuven zitten waar je de staafjes in kan schuiven. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Davidt Dat ze ergens in moeten had ik ook al door de vraag was alleen waar ondertussen gevonden er zit een kleine velcro onder de bovenste rits daar schuift die in. Voor de mensen die zich er één zouden aanschaffen molenruimte is niet zo groot ik heb nu de 4500 usa baitrunner onder de hengel past er maar net in denk dat big pit molens er niet zouden in kunnen. MVG Lorenzo
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Quote:Deze morgen heb ik een die tas gekocht van nash en daar zitten 2 ijzerenstaafjes los in van 26.5 cmlang diameter 13 mm mooi afgewerkt maar ik weet niet voor wat ze dienen iemand een idee .Schamen MVG Lorenzo Lees ik nou over je vraag heen waar ze in moeten? Ik lees dat je niet weet waar de staafjes voor dienen en hulpbehoefend bent. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.