25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ben op zoek (van plan) om 9f hengels te kopen . de scoop range van nach is me iets te duur omdat ik nog andere setten hengels heb staan ... en er ook nog molens, lijn,... bij moeten gekocht werden (en heel nieuwe setup dus ) . het zou voor kleine wateren en dagjes visserij zijn . voor zo ver ik weet heeft nash h-gun de dwarf rod en starbaits zou er ook hebben ... maar zijn er nog ander merken ? en wat zijn juli ervaringen met 9f rods . wat zijn aanraders en welke niet , wat zijn de VOOR en NAdelen , ... ? alvast bedankt voor de info en tips ...
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Voordeel van een korte hengel : meer druk uitoefen. Dan vraag ik me af ; Is dat nodig op kleine watertjes? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
@ Lorenzo : bedankt het zijn er al meer dan ik zelf heb kunnen vinden ik ben van oost Vlaanderen @ davyt : op kleinere wateren kunnen ook dikke vissen zwemmen en wat is klein voor u en wat is klein voor mij ,en vaart is lang maar niet altijd zo breed
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.