25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
geen ervaring mee maar het is het zelfde model als de bt van schrijver die ik bezit . ven het model ben ik erg tevreden van ... vind de afstand bediening minder lijkt ("is" op dat van speelgoed autotjes ... je moet veer je zelf uitmaken hoeveel je de boot ga gebruiken en waar welk water groot of klein . goedkoop is duurkoop zeggen ze toch altijd ik denk niet als je en boot koop je van plan bent ieder jaar en nieuwe te kopen of en andere . het is niet alleen en boot kopen infomeer ook naar de dienst NA verkoop en de opties, garanties,... (maar daarom is deze boot niet minder waardig ) ik heb zelf de bt iv al 10jaar zonder 1 probleem te hebben nog nooit iets aan geweest en gebruik hem zowel op grote wateren als op kleine met zowel veel wind als geen wind . succes
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-2-2014(UTC) Berichten: 10 Locatie: Hoogeveen Bedankjes: 4 keer
|
ik vis zowel op groot water als op klein water ik zal morgen wel even naar raven bellen over de boot van hoe of wat bedankt voor je reactie big carp
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
De baitliner van Raven staat gelijk aan het weg gooien van je geld. Die boot is DRAMA! Spaar liever door voor een boot van kwaliteit. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.