logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Andre  
#1 Gepost : vrijdag 14 februari 2014 11:14:27(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Sinds kort bregn ik veel tijd door in Almelo, maar ik ben er helemaal nog niet bekend. Wie heeft er tips om even makkelijk een visje op de pen te pakken in Almelo?
Ik zal zelf een beetje op ontdekkingstoch gaan, maar tips zijn altijd welkom!

Zo zit ik vlakbij het Schelfhorstpark. Ik heb er nog geen vissers gezien, is het de moeite waard om te proberen? Mag je er eigenlijk vissen Tong?
Sponsor
DannyAlmelo  
#2 Gepost : donderdag 27 februari 2014 18:21:13(UTC)
DannyAlmelo

25 ponder

Hee Andre,

Het Stadspark is een leuke plek om te pennen. Aangezien het nu nog kouder is zal het ook lekker rustig zijn daar. Het bestand bevat voornamelijk schubs tussen de 12 en 24 pond, een handjevol spiegels en 1 bak van een graskarper. Je mag er gewoon vissen en het is ook zeker niet moeilijk. Mocht je nog meer tips of andere wateren willen weten dan hoor ik het wel. Succes!!
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Andre  
#3 Gepost : vrijdag 7 maart 2014 18:39:23(UTC)
Andre

30 ponder

hee bedankt voor de tip Danny!
bertkamp  
#4 Gepost : zaterdag 8 maart 2014 00:59:42(UTC)
bertkamp

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Eerst geschreven door: DannyAlmelo Ga naar gequote bericht
Hee Andre,

Het Stadspark is een leuke plek om te pennen. Aangezien het nu nog kouder is zal het ook lekker rustig zijn daar. Het bestand bevat voornamelijk schubs tussen de 12 en 24 pond, een handjevol spiegels en 1 bak van een graskarper. Je mag er gewoon vissen en het is ook zeker niet moeilijk. Mocht je nog meer tips of andere wateren willen weten dan hoor ik het wel. Succes!!

Dat verhaal heb ik al vaker gehoord, waarschijnlijk van jou, 'staan wel foto's van op internet'
Er zijn geen foto's van een 24 pond vis te vinden, geen foto's van spiegels en ook niet van een graskarper.
Ik loop er al zo'n 15 jaar 2x per dag om heen en de zwaarste vis die ik daar gezien heb zal 10 pond geweest zijn.
Spiegels heb ik er nog nooit gezien en al helemaal geen 'bak' van een graskarper.
Als jij wel foto's hebt, of ze kunt vinden op het net, laat maar zien dan.

Andre  
#5 Gepost : zaterdag 8 maart 2014 12:14:50(UTC)
Andre

30 ponder

ik ben duidelijk nog niet zo bekend in Almelo...maar bedoelen jullie nou het grootmanspark of welk park bedoelen jullie? ik zie niet iets onder de aanduiding 'stadspark'
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.