15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Goede avond, K vertrek binnen kort naar Frankrijk . Nu wil ik voor daar 3 spoelen vullen. Maar weet niet goed met wat... Wat ik weet is dat je bij gevlochten een betere beet indicatie krijgt Op grote afstanden. Maar er zijn veel obstakels waar we gaan. Wat raden jullie aan of wat is je mening?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Je mag volgens mij niet overal met gevlochten lijn vissen, misschien zonde van je geld Fluorcarbon minder rek,betere registratie met een goede voorslag misschien?
|
|
|
|
|
ja dat weet ik.Maar waar wij gaan mag gevlochten draad wel. Daarmee ben ik aan het denken tussen fox steal of gevlochten draad.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Dikke variant p-line nemen. Enorm sterk, niet duur en niet erg veel rek. Of een paralellium. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
ok ik ga dadelijk is opzoeken wat dees lijnen inhouden. Dat is geen gevlochten ofwat? voor mij is belangrijk dat ik een goede beet indicatie krijg, op 200m afstand.
bedankt voor de tip alvast
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Poe, 200 meter? Tja dan zou ik toch gevlochten pakken. Denk niet dat je t nog door gaat hebben met nylon of fluocarbon. Wel een dikke voorslag en veilig systeem gebruiken dan maar dat weet je denk ik al. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
jaja dat weet ik.vis dropp off systeem of inline. ma heb juist gehoord dat gevlochten slecht is voor delkims maja zo zal er altijd wel iets zijn. denk dat het gevlochten zal worden voor die afstand dan toch.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
waarom geen combi gevlochten op je spoel met 50m fluor
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Nicky Je heeft zelf aan dat er veel OBSTAKELS zijn en je wil toch vissen met gevlochten dat vindt ik toch wat onverantwoord of je moest er met een zodiac mogen vissen en je vist met dropoff systeem waarom zou je dan geen goede registatie hebben met nylon. 200 meter is nu toch ook niet zover ik heb al volle fluiters gehad op 400 meter+ met nylon ,wel met zodiac erachter na natuurlijk en dat op wateren met veel opstakels en speel zelden een vis kwijt er zijn meerdere trucjes dat ze zich niet zo vlug vast zwemmen. MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
Ja het is dat wat ik mij afvroeg.Of het op die afstand ook gaat Met gewone nylon of fluorcarbon. Anders vroeg ik het hier Niet als ik het wist.we mogen trouwens ook met een zodiac Het water op... Ik heb gewoon nooit over 200m gevist. Kanaal is geen 200 breed. Obstakels heb ik wel al gevist. Maar nooit met gevlochten lijn omdat dat meestal niet mag. Maar op dit water wel. K gebruik het liever niet omdat het stroef Is en snijd in de vis. Wou het alleen gebruiken voor de indicatie. Maar nu dat jij zegt geen probleem op die afstand Met nylon ,gaat mijn voorkeur liever naar daar.
Bedankt
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.